آخرین خبرها

دعای قدرتمند برای رفع و دفع همزاد و قرین و تابعه 100% تضمینی و مجرب

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعای قدرتمند برای رفع و دفع همزاد و قرین و تابعه 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای قوی و مجرب قرآنی برای دفع فوری همزاد و دفع قرین و دفع تابعه تضمینی . همزاد می تواند شخص را مورد آزار و اذیت قرار دهد بنابراین برای دفع همزاد و جلوگیری و آزار و اذیت همزاد و قرین و تابعه می توان از دعای زیر استفاده کرد …

دعای-قدتمند-برای-رفع-و-دفع-همزاد-و-قرین-و-تابعه-100-تضمینی-و-مجرب دعای قدرتمند برای رفع و دفع همزاد و قرین و تابعه 100% تضمینی و مجرب

دعای قوی دفع همزاد,دعای قرآنی رفع همزاد,دعای مجرب از بین بردن همزاد,دعای دور کردن همزاد,دعای دفع قرین و تابعه و همزاد

دعای قدرتمند برای رفع و دفع همزاد و قرین و تابعه 100% تضمینی و مجرب

باید بگوییم همزاد و جن عاشق با هم فرق دارند. همزاد یا قرین یک موجود شیطانی است که از ابتدا با انسان متولد می‌شود. اما جن عاشق ، بعد از سن بلوغ به طرف انسان گرایش پیدا کرده و عاشق او می‌شود. البته مقصود از عشق در اینجا الزاما عشق شناخته شده‌ای که انسان‌ها به همدیگر یا به سایر موجودات دارند نیست چون عشق در بین اجنه کاملا متفاوت است. جن‌ها، هم عاشق منش و شخصیت انسان می‌شوند و هم عاشق ظاهر، جسم و بدن او.

همزاد در روایات و قرآن

ابلیس هم مانند آدم دارای فرزندانی است. این مطلب، هم در قرآن و هم در روایات بیان شده است. قرآن می فرماید :

“ آیا ابلیس و فرزندانش را به جای من دوست خود می گیرید، در صورتی که می دانید آنها دشمن شما هستند… “.

اینم ببین:  ختم مجرب و اسلامی برای بهشتی شدن و بخشش گناهان

[ افتتخذونه و ذرّیته اولیاء من دونی و هم لکم عدو… “، کهف،۵۰.]

« در مورد همزاد داشتن انسان ها، چند روایت وارد شده است. از جمله اینکه علامه مجلسی در کتاب “السماء و العالم” از کتاب بحارالانوار می فرماید : “روایت است که خداوند به ابلیس فرمود : “ فرزندی به آدم ندهم، جز این که مانندش به تو می دهم و هر آدمی شیطانی همزاد خود دارد“.

[ترجمه کتاب السماء و العالم، ص ۲۴۳.]

بنابر این روایت هر انسانی، یک همزاد شیطانی دارد.

علامه مجلسی در همین کتاب می فرماید :

پیغمبر (صلی الله علیه و آله) فرمود: چه بسا که هیچ کس نباشند جز آن که همزاد او از جنّ برای او گماشته شده است، گفتند: یا رسول اللَّه آیا برای شما هم هست؟ فرمود: برای من نیز هست، جز این که خدا یاریم داده که او تسلیم من شده و مرا جز به نیکی واندارد (و من از او در سلامت هستم).

مقصود پیغمبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در این روایت، بر حذر داشتن دیگران از فتنه همزاد و وسوسه و اغوای او است، و به ما آگاهی داده که او همراه ما است که تا حد امکان خود را از او نگهداریم.

همزاد چیست؟

این نوع جن همیشه در کنار انسان‌ها فقط می‌تواند زندگی کند، ولی نه قابل رویت است و نه قابل احساس و کاری هم به کار آدم ندارد تا زمانی که انسان برای آن مشکل درست کند و با گرفتن دعای دفع همزاد بد قوی، از ما دور می‌شود و یک مدت دورادور منتظر است تا دعا از شما دور شود و بتواند به جایگاه خود برگردد.

اینم ببین:  دعای مجرب برای گشایش امورات و رفع سختی های زندگی روزمره

شاید شنیده باشید که هنگام ریختن آب جوش روی زمین و جایی و یا آب روی آتش ریختن بسم الله بگویید. همانطور که گفتیم همزاد‌ها دور و بر ما وجود دارند، اما ما نمی‌توانیم آن‌ها را ببینیم؛ بنابراین ممکن است روی آن‌ها بریزیم و به آن‌ها آسیب برسانیم و یا حتی آن‌ها را بکشیم و این باعث می‌شود که آن‌ها ما را اذیت کنند. با گفتن بسم الله آن‌ها را از اطراف خود دور می‌کنیم.

نوشتن دعای دفع همزاد بد قوی، کار هر کسی نیست و باید قدرت و توانایی نوشتن آن دعا را داشته باشد تا اثر کند. یعنی اگر دعانویس قدرت کافی در مبارزه با همزاد بد را نداشته باشد، شکست می‌خورد و همزاد بد قویتر می‌شود و بدتر با شما دشمنی می‌کند. حتما باید دقت کنید که دعانویس شما پیشینه قوی داشته باشد و پدر و اجداد آن‌ها هم اینکاره بوده باشند. به این صورت قدرت بیشتری پیدا می‌کند.آمده است که اگر دعا نویس سادات باشد بهتر اثر می‌کند.

انواع همزاد

انواع همزاد‌ها از نظر نوع :

همزاد آتشین (ازنوع آتش)
همزاد بادی (از نوع باد)
همزاد خاکی (از نوع خاک)
همزاد آبی (از نوع آب)

انواع همزاد‌ها از نظر خلق و خو

همزاد خوب :
این نوع همزاد خوبی‌ها و نیکی را به شخص برابر خود جاری می‌کند.

همزاد بد :
این همزاد بدی‌ها را به سمت شخص برابر خود می‌آورد.

همزاد برابر :
این نوع همزاد رفتار و خلق و خویی همانند و برابر با شخص دارد و هیچ تاثیری بر زندگی او ندارد.

همزاد چیست و چکار کنیم که ندانسته به آنها آسیب نرسونیم.

اینم ببین:  دعای رونق فروش و موفقیت در کسب و تجارت سریع الاثر

شاید از قدیمیها شنیده باشید که وقتی ذغال آتش و یا آبجوش روی زمین میریزید بسم الله بگویید این بسم الله مانند یک اخطار و زنگ خطر برای آنهاست و موجب میشه اونها کمی دور شوند و با کارهایی که ما میکنیم آسیب نبینند.

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *