آخرین خبرها

دعای فوری برای برنده شدن در قرعه کشی 100% تضمینی و مجرب

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعای فوری برای برنده شدن در قرعه کشی 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه و فوری برای برنده شدن در قرعه کشی پول و ماشین و خانگی . اگر می خواهید اسم شما در قرعه کشی بیرون بیاید و در قرعه کشی برنده شوید می توانید دعای زیر را به این نیت بخوانید معجزه می کند …

دعای-فوری-برای-برنده-شدن-در-قرعه-کشی-100-تضمینی-و-مجرب دعای فوری برای برنده شدن در قرعه کشی 100% تضمینی و مجرب

دعای قرعه کشی,دعای برنده شدن در قرعه کشی,دعای قوی و مجرب برنده شدن در قرعه کشی,دعای تضمینی برنده شدن در قرعه کشی

دعای فوری برای برنده شدن در قرعه کشی 100% تضمینی و مجرب

بهترین دعا برای برنده شدن در قرعه کشی از شیخ بهایی

یکی از دعاهای مجرب برای برنده شدن در قرعه کشی ذکر شیخ بهایی است. از شیخ بهاء الدین نقل شده است اگر کسی به دنبال افزایش شانس است از روز چهار شنبه شروع کند و تا ده روز که آخرین آن مصادف با جمعه خواهد بود، روزی 100 مرتبه با داشتن طهارت و حضور قلبی این دعا را بخواند، اگر حاجت ایشان اجابت نشد بر من لعنت بفرستد:

“بسم الله الرحمن الرحیم ، یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین ، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی ، و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم، و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ اَجمَعین”

دعای برنده شدن در قرعه کشی (پول، ماشین، بانک یا وام)

اینم ببین:  دعای عظیم برای دفع دشمن رهایی از بلا ها و پلیدی ها

اگر قصد شرکت در یک قرعه کشی را دارید و به دنبال دعای برنده شدن در قرعه کشی هستید، آیه 9 سوره یاسین و دعای نادعلی را در روز قرعه کشی بخوانید و خودتان فوت کنید.

آیات 44 سوره آل عمران را هر چقدر می‌توانید تلاوت کنید.

دعای خوش شانسی برای برنده شدن در قرعه کشی

دعای دیگری نیز در برخی منابع به عنوان دعای خوش شانسی مطرح می‌شود، به این ترتیب که باید پس از هر نماز بعد از بسم الله و 100 بار ذکر صلوات بگویید:

“اللهم یا علی یا متعال و یاعالم بحالی و أحوالی أرسل مفاتیحک و حل أقفالی و ارزقنی برزق واسع و أنا فی مکانی یا من لا یغیب عنی و لا ینسانی اللهم أنت لها و لکل حاجة فاقضها بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ما یفتح الله للناس من رحمته فلا ممسک لها”

دعا برای خوش شانس شدن

از مسعده بن صدقه نقل شده است که روزی امام صادق (ع) را در حال آموختن دعایی به تاجرانی دید که به دنبال راهی برای رزق و روزی بیشتر بودند. حضرت اینطور فرمودند: دو رکعت نماز بجا بیاور و بعد از نماز این ذکر را 3 مرتبه تکرار کن:

“تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ”

دعای برنده شدن در قرعه کشی

اینم ببین:  دعای قوی برای جلب محبت و زیاد شدن عشق فوری

همانطور که گفتیم هر اتفاقی در جهان به خواست و مصلحت پروردگار برای بندگان رخ می‌دهد. اما مراتبی هم وجود دارد که فرد می‌تواند از طریق آنها حاجت خود را از پرورگار درخواست کند و امید به برآورده شدن آن داشته باشد. از جمله اینکه سعی در دائم الوضو بودن و طهارت داشته باشد. و هر روز صبح پیش از نماز صبح 7 مرتبه این دعا را بخواند و در دل اطمینان داشته باشد که کمک کننده اصلی در هر امری خداوند است:

” فَسَیَکفیکَهُمُ اللهُ وَ هُوَ السَّمیعُ العلیم”

در صورت امکان هر شب سوره واقعه را قرائت کند و بر تلاوت آیات 2 و 3 سوره طلاق استمرار ورزد.

“وَ مَن یَتَّقِ اللهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجَاً وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ وَ مَن یَتَوَکَّل عَلَی اللهِ فَهُوَ حَسبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمرِهِ قَد جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدراً”

و دائماً پس از نماز صبح 10 مرتبه بگوید:

” سبحانَ اللهِ العَظیمِ وَ بِحَمدِهِ اَستَغفِرُ اللهَ وَ اَسأَلُهُ مِن فَضلِهِ”

پس از هر نماز روزانه این ذکر خوانده شود:

” توَکَّلتُ عَلَی الحَیِّ الَّذی لا یَمُوتُ وَ الحَمدُ لِلّهِ الَّذی لَم یَتَّخِذ صاحِبَهً وَ لا وَلَداً وَ لَم یَکُن لَهُ شریکٌ فِی المُلکِ وَ لَم یَکُن لَهُ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرهُ تکبیراً”

هر صبح 100 مرتبه صلوات بفرستد و پیش از قرعه کشی هم 100 مرتبه صلوات فرستاده و ذکرهای بالا هم یک بار خوانده شود.

ذکر برای برنده شدن در قرعه کشی پول، ماشین یا وام

1000 مرتبه یا معید
1000 مرتبه توکلت علی الله
1000 مرتبه یا حق
1000 مرتبه یا قاضی الحاجات
101 مرتبه آیه 9 یاسین
41 مرتبه سوره نصر
7 مرتبه اآیت الکرسی
14 مرتبه صلوات
10 مرتبه سوره توحید

اینم ببین:  دعای معجزه آسا برای یافتن و پیدا کردن شغل و کار مناسب تضمینی

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *