آخرین خبرها

دعای فروش ماشین و رفع مشکل عدم فروش رفتن خودرو مجرب

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا گره گشای اسلامی به شما می آموزیم. می توانید متن کامل دعای فروش ماشین و رفع مشکل عدم فروش رفتن خودرو مجرب را در ادامه بخوانید. در واقع اگر قصد عوض کردن ماشین خود را دارید و می خواهید قبلی را بفروشید. این دعا نتیجه می دهد.

,دعای فروش ماشین,دعای فروش ماشین با قیمت بالا,دعای فروش ماشین در گنجهای معنوی,دعای فروش ماشین از راه دور,دعای فروش ماشین به قیمت خوب,دعای فروش ماشین سریع,دعای فروش ماشین مجرب,دعا فروش ماشین فوری,دعا فروش ماشین از راه دور,دعاي فروش ماشين فوري,دعا برای فروش ماشین با قیمت بالا,دعای خرید ماشین در گنجهای معنوی,دعا برای فروش ماشین از راه دور,دعا برای فروش ماشین به قیمت خوب

دعا-برای-فروش-خودرو دعای فروش ماشین و رفع مشکل عدم فروش رفتن خودرو مجرب

دعای فروش ماشین و رفع مشکل عدم فروش رفتن خودرو مجرب,دعا برای خرید ماشین به قیمت خوب,دعا فروش سریع ماشین,دعاي فروش سريع ماشين,دعا برای فروش ماشین سریع,دعا جهت فروش سریع ماشین,دعا برا فروش سریع ماشین,دعای برای فروش سریع ماشین,دعای مجرب برای فروش ماشین,دعای بسیار مجرب برای فروش ماشین,دعای مجرب جهت فروش ماشین,دعای فروش ماشین فوری,دعا برای فروش ماشین فوری,

ان شاء الله که به واسطه این دعا ها بهترین نتیجه را می گیرید، ملک، زمین و خانه و یا حتی ماشینتان در نهایت به فروش می رسد.

دعای زیر را بعد از اتمام نماز جمعه بنویسد و در میان کالایی که به فروش نمی رسد پنهان کنید باذن الله مشتری از غیب پیدا خواهد شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

اینم ببین:  دعا برای خرید خودرو و یا رسیدن به موفقیت مالی

یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله»

دعای فروش رفتن خودرو

این عزیمت را 7 مرتبه بر یک لیوان آب باید خواند و سپس یک مرتبه هم نوشت و آب را روبروی جنس یا ملک بر زمین ریخت و دعا را نیز در زیر جنس یا داخل ملک پنهان نمود و این عزیمت را باید 7 مرتبه خواند و 1 مرتبه هم نوشت :

«بسم الله الرحمن الرحیم

و من اوفی بعهده من الله فاستبشروا ببینکم

الذی بایعتم به و ذلک هو الفوز العظیم

یا الله یا شکیکفی یا قاهر و یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *