آخرین خبرها

دعای عظیم برای یافتن هرآنچه گم شده و دزدیده شده مجرب

دعای عظیم برای یافتن هرآنچه گم شده و دزدیده شده مجرب

امروز و در این پست از مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان رهگشای تجربه شده ای شرح می دهیم که باعث میشود اگر به تازگی چیزی را گم کرده اید و می خواهید زود تر پیدا کنید، حتما دعای عظیم برای یافتن هرآنچه گم شده و دزدیده شده مجرب را بخوانید که انشالله نتیجه می گیرید.

0286273602386027 دعای عظیم برای یافتن هرآنچه گم شده و دزدیده شده مجرب
دعای عظیم برای یافتن هرآنچه گم شده و دزدیده شده مجرب

دعای عظیم برای یافتن هرآنچه گم شده و دزدیده شده مجرب,دعا گم شده,دعای اشیای گم شده,دعای وسیله گم شده,دعای مال گم شده,دعای یافتن گم شده,دعای انگشتر گم شده,سوراخ دعا گم شده,دعاي پيدا كردن گنج,دعاي پيدا كردن شغل,دعاي پيدا كردن چيزي,دعاي پيدا كردن خانه,دعاي پيدا كردن مال گمشده,دعاي پيدا كردن شي گمشده,دعاي پيدا كردن معشوق,دعاي پيدا كردن اشيا گمشده,دعاي پيدا كردن همسر مناسب

دعای عظیم برای یافتن هرآنچه گم شده و دزدیده شده مجرب

حضرت آیت الله العظمی بهجت (رحمت الله علیه): برای پیدا شدن چیزهای گمشده، این دعا خوب است:
« اللهم انّی اسئلک یا مُذَکِّرَ الخیرِ و فاعلَهُ و الآمِرَ بِهِ اَن تُصلّیَ علی محمدٍ و آل محمد و تُذَکِّرَنی ما اَنسانیه الشیطان ».
خدایا ، ای به یاد آورنده خیر و انجام دهنده آن و امر کننده به آن ، از تو می خواهم که بر محمد و آل محمد درود فرستی و آنچه را شیطان از یاد من برده است ، به یادم آوری.
همچنین خواندن این دعا ، برای به یاد آوردن مطالبی که فراموش شده مؤثر است.

در بعضی از کتب آمده است که بعد از نماز بگوید: اللَّهُمَ‏ يَا رَادَّ الضَّالَّةِ رُدَّ عَلَيَّ ضَالَّتِي بعضی از علما این ذکر و نماز را مجرب دانسته اند. ( تحفة الرضویة 295 و 296)

اینم ببین:  دعای پیدا کردن چیز های گم شده سریع التاثیر قوی

يَا بُنَيَّ إِنَّهَا إِن تَكُ مِثْقَالَ حَبَّةٍ مِّنْ خَرْدَلٍ فَتَكُن فِي صَخْرَةٍ أَوْ فِي السَّمَاوَاتِ أَوْ فِي الْأَرْضِ يَأْتِ بِهَا اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَطِيفٌ خَبِيرٌ
خداوند متعال به فضلش مال او به او بر می گرداند این ذکر مجرب است.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *