آخرین خبرها

دعای عظیم برای موفقیت های شغلی کسب رزق و روزی

دعای عظیم برای موفقیت های شغلی کسب رزق و روزی

اگر می خواهید هر روز از نظر مالی موفق تر از گذشته باشید، کم تر درگیر شکست های سخت اقتصادی شوید، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این پست دعای عظیم برای موفقیت های شغلی کسب رزق و روزی را بخوانید. این دعا سبب می شود که زود تر به هدف مشخصی که دارید برسید و هر چه که می خواهید بدست آورید و نتیجه زندگی تان به نفع شما دگرگون گردد.

203620836786208362073 دعای عظیم برای موفقیت های شغلی کسب رزق و روزی
دعای عظیم برای موفقیت های شغلی کسب رزق و روزی

دعای عظیم برای موفقیت های شغلی کسب رزق و روزی,دعای مجرب روزی فراوان,دعای مجرب روزی زیاد,دعای رزق و روزی مجرب برای مغازه,دعای بسیار مجرب روزی,دعای افزایش رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی,دعای رزق مغازه,دعای رزق و روزی و برکت,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی خانه,دعای رزق و روزی سریع التاثیر,دعای رزق امام علی,دعای رزق امام جواد,دعای رزق و روزی برای کیف پول,دعای رزق وروزی قوی,دعای رزق و روزی تجربه شده و پرخیر

دعای عظیم برای موفقیت های شغلی کسب رزق و روزی

دعا برای انفجار رزق دستورات زیر برای ازدیاد رزق و روزی  را به دقت انجام دهید :1- 308  مرتبه ذکر یا رزاق  هر روز اول صبح (ترجیحا بعد از نماز صبح )2- مداومت در ذکر یا واسع بدون عدد ( به هر تعداد که می توانید )3- آیه 2و3  سوره طلاق هر روز بعد از هر نماز  سه مرتبه4- در یک چله روزی 27 مرتبه سوره  ذاریات آیه85  5- روزی 2358  مرتبه “یا غنی یا فتاح  یا رزاق”6- مداومت در صلوات و استغفاردستورات 4و5و6.

اینم ببین:  دعای مجرب کسب رزق و روزی و برکت در بازار و کار

به جهت ازدیاد یا بعبارتی انفجار رزق است حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله نقل فرمودند : قسم به آن خدایی را که من را مبعوث فرموده هرکسی این دعا را همراه خود داشته باشد یا در دکان و یا در منزل خود گذارد فقر او به ثروت و وسعتِ رزق و روزی مبدل شود. ان شاء الله. یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَالاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقََنی رَزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه  یا اَرحَمَ الرّاحِمِین .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *