آخرین خبرها

دعای عظیم برای رفع مشکلات سختی ها و دفع بلا ها

دعای عظیم برای رفع مشکلات سختی ها و دفع بلا ها

امروز و در این پست به شما خوبان و همراهان همیشگی سایت دعا شفا، رهگشای نتیجه بخشی شرح می دهیم که سبب می شود از سختی ها، بلا ها و گرفتاری های بزرگ عبور کنید، متن کامل دعای عظیم برای رفع مشکلات سختی ها و دفع بلا ها را بخوانید که به لطف خداوند بزرگ و متعال عاقبت بخیر می شوید.

70263802638763027 دعای عظیم برای رفع مشکلات سختی ها و دفع بلا ها
دعای عظیم برای رفع مشکلات سختی ها و دفع بلا ها

دعای عظیم برای رفع مشکلات سختی ها و دفع بلا ها,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مشکل فوری,دعاي رفع مشكل و گرفتاري,دعای رفع مشکل ازدواج,دعای رفع مشکلات صوتی,دعای رفع مشکل کار,دعای رفع مشکلات شدید,دعای رفع مشکلات در مفاتیح,دعاي رفع مشكل سريع,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکل بیکاری,دعای رفع مشکلات درسی,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعای رفع مشکل سخت,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکلات ازدواج,دعای رفع مشکلات اداری,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکل کاری,دعای تجربه شده دفع سختی ها,

دعای عظیم برای رفع مشکلات سختی ها و دفع بلا ها

رسول اکرم «ص» فال خوب زدن را دوست می داشت، و فال بد زدن را خوش نداشت و می فرمود: هر کس چیز ناخوشایندی دید که به نظرش بد جلوه می آید این دعا را بخواند.

«اللهم لا یوتی الخیر الا انت، و لا یدفع السیئات اانت و لا حول و لا قوه الا بک»

«خدایا! خوبی را کسی جز تو نمی دهد، و بدیها را کسی جز تو دفع نمیکند، و هیچ جنبش و نیرویی نیست مگر به کمک تو.»

گویند از حضرت امیرالمؤمنین«ع» منقول است هرگاه مشکلی مرا پیش آمد این کلمات بر سه پاره کاغذ می نوشتم ودر آب روان می انداختم. آن مشکل حل می شد و کلمات این است.

اینم ببین:  دعای رفع گرفتاری و سختی و مشکلات و گشایش فوری در گرفتاری

«هُوَ الحافِظُ وَ الْکافِیُ وَحْدَهُ»

دعای حضرت علی (ع) برای رفع مشکل
امیدواریم مشکلات شما به زودی رفع شود و حاجت بگیرید . در پایین همین قسمت می توانید از دیگر دعا های موجود برای رفع مشکلات زندگی و کار و پول بخوانید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *