آخرین خبرها

دعای عظیم برای آسان شدن سختی های زندگی پرخیر و عظیم

دعای عظیم برای آسان شدن سختی های زندگی پرخیر و عظیم

گاه مسیر زندگی آنقدر پیچیده و سخت می شود که تنها خواسته تان نجات از این وضعیت است؛ در واقع اگر فکر می کنید ممکن است درگیر مشکلات و سختی های زیادی شوید بهترین کار این است که وجود خداوند متعال را در کنار خود احساس کنید؛ در ادامه به شما عزیزان دعای عظیم برای آسان شدن سختی های زندگی پرخیر و عظیم را می آموزیم.

278303728360396207 دعای عظیم برای آسان شدن سختی های زندگی پرخیر و عظیم
دعای عظیم برای آسان شدن سختی های زندگی پرخیر و عظیم

دعای عظیم برای آسان شدن سختی های زندگی پرخیر و عظیم,دعای آسان شدن کارها,دعای آسان شدن زایمان,دعای آسان شدن مشکلات,دعای آسان شدن کار,دعای آسان شدن عمل جراحی,دعای آسان شدن امتحان,دعای آسان شدن مرگ,دعای آسان شدن امور,دعای آسان شدن ازدواج,دعای آسان شدن شب اول قبر,دعای اسان شدن زندگی,دعای اسان شدن سفر,دعای اسان شدن درس,

دعای عظیم برای آسان شدن سختی های زندگی پرخیر و عظیم

«اللهم ربنا و رب کل شیی ء منزل التوراة و الانجیل و الفرقان، فالق الحب و النوی، اعوذ بک من شر کل دابة أنت آخذ بناصیتها، انت الاول فلیس شیی ء و انت الآخر فلیس بعدک شیی ء و أنت الظاهر فلیس فوقک شیی ء و أنت الباطن فلیس دونک شیی ء صل علی محمد و علی اهل بیته علیه و علیهم السلام، و اقض عنی الدین و اغننی من الفقر و یسر لی کل الامر یا ارحم الراحمین». (20)

ترجمه:

بار خدایا! ای آفریدگار ما و پروردگارا همه چیز، ای نازل کننده تورات و انجیل و قرآن، ای شکافنده دانه و هسته! از شر هر جنبنده ای که فرمان آن به دست توست، به تو پناهنده می شوم.
تو اول هستی و پیش از تو هیچ موجودی نبوده، و تو آخرین خواهی بود و بعد از تو چیزی باقی نمی ماند، و تو آشکاری و برتر و بالاتر از تو چیزی نیست، و تو باطن همه جهان هستی و به جز تو مؤثری در عالم نیست، بر محمد و خاندانش درود فرست، و قرض مرا تسویه نما، و مرا از بی چیزی و تهی دستی نجات بخش، و همه امور را بر من آسان گردان، ای بخشنده ترین بخشندگان!

اینم ببین:  ختم مجرب جهت کارگشایی و رسیدن به مال و ثروت عظیم

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *