آخرین خبرها

دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها

دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها

در صورتی که حاجات و خواسته های عظیمی دارید و می خواهید به عاقبت خوش و در زندگی برسید، از مشکلات، سختی ها گرفتاری ها و پلیدی ها دور شوید به شما عزیزان پیشنهاد می کنم که دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها را بخوانید که انشالله گره گشا و خیر باشد. متن کامل دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها را در دعا شفا بخوانید.

2083037602328067 دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها
دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها

دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت از مردم,دعای طلب حاجت از امام علی,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت امام سجاد,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت مجرب,دعای طلب حاجت سریع,دعای طلب حاجت مهم,دعاهای طلب حاجت,بهترین دعای طلب حاجت,دانلود دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,دعا در طلب حاجتها از خدای تعالی,دعا در طلب حاجتها از خداوند بلند مرتبه

دعای عظیم برآورده شدن حاجات و رسیدن به خواسته ها

مرحوم قاضی قرائت دعای زیر( دعای سریع الاجابه، مفاتیح الجنان ) را به مدت چهل شب، هر شب یک تا صد بار برای برآورده شدن حاجت سالکان درگاه الهی مفید می دانستند: إلهی کیف أدعوک و أنا أنا و کیف أقطع رجایی منک و أنت أنت؟ إلهی أذا لم أسئلک فتعطین فمن ذاالذی أدعوه فیعطینی؟ ألهی إذا لم أدعک فستجیب لی، فمن ذاالذی أدعوه فیستجیب لی؟ إلهی إذا لم أتضرع إلیک فترحمنی فمن ذا الذی أتضرع إلیه فیرحمنی؟ إلهی فکما فلقت البحر لموسی و نجیته أسئلک أن تصلی علی محمد و آل محمد و إن تنجینی مما أنا فیه و تفرج عنی فرجا عاجلا غیر أجل بفضلک و رحمتک یا أرحم الراحمین. »

اینم ببین:  دعای مجرب برای رسیدن به خواسته ها طلب حاجات و نیاز ها

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *