آخرین خبرها

دعای عاشق کردن دیوانه بار تجربه شده سریع الاثر

دعای عاشق کردن دیوانه بار تجربه شده سریع الاثر

در یکی دیگر از دعا ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی شرح دهیم که باعث زیاد شدن و عمیق شدن عشق می شود، اگر می خواهید محبت همسر خود را بیشتر کنید دعای عاشق کردن دیوانه بار تجربه شده سریع الاثر نتیجه می دهد.

07263028360278 دعای عاشق کردن دیوانه بار تجربه شده سریع الاثر
دعای عاشق کردن دیوانه بار تجربه شده سریع الاثر

دعای عاشق کردن دیوانه بار تجربه شده سریع الاثر,دعای عاشقی,دعای عاشقی از راه دور,دعای عاشقی سریع,دعای عاشقی قوی,دعای عاشقی سوزاندنی,دعای عاشقی شدید,دعا عاشقی,دعا عاشقی از راه دور,دعای برای عاشقی,دعای طلسم عاشقی

دعای عاشق کردن دیوانه بار تجربه شده سریع الاثر

در تحبیب مجرب ، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

طلسم محبت که فوری عمل میکند

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.  فقط در امر حلال استفاده شود.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ

اینم ببین:  دعای عظیم برای تسخیر دل و جلب محبت و قلب

******************

اين دعا را ورد زبان سازد و بر آن مداومت نمايد به زودی به مراد خود خواهد رسيد:

بعد از نماز صبح ۹۹ بار بگويد: يا حنان يا منان. و سپس بگويد:

اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *