آخرین خبرها

دعای عاشق شدن پسر/دختر از راه دور

دعای عاشق شدن پسر/دختر از راه دور

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان دعای اسلامی و مجربی شرح دهیم که سبب می شود اگر می خواهید عشق و علاقه کسی را چند برابر کنید زود تر نتیجه بگیرید؛ متن کامل دعای عاشق شدن پسر/دختر از راه دور  را در ادامه بخوانید.

7023687360237 دعای عاشق شدن پسر/دختر از راه دور
دعای عاشق شدن پسر/دختر از راه دور

دعای عاشق شدن پسر/دختر از راه دور,دعای عاشق شدن معشوق,دعای عاشق شدن معشوق از راه دور,دعا عاشق شدن معشوق,دعاي عاشق كردن معشوق از راه دور,دعاي عاشق كردن معشوق,دعای عاشق كردن معشوق,دعای برای عاشق شدن معشوق,دعا برای عاشق شدن معشوق

دعای عاشق شدن پسر/دختر از راه دور

«بسم الله الرحمن الرحیم»
«و ان امرت خافت من بعلها نشوزا او اعراضا فلا جناح علیهما ان یصلحا بینهما صلحا و الصلح خیر اللهم اصلح بین (اسم اشخاصیکه قهر کرده اند بنویسد) بحب ( نام طالبین صلح را ذکر کند) یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف برحمتک یا ارحم الراحمین.»

دعا براي عاشق كردن يك نفر از راه دور

اگر می خواهید یک نفر را از راه دور عاشق کنید از دعای زیر برای عاشق کردن ی استفاده کنید. فقط کافی است این دعا را بر روی یک تکه کاغذ نوشته و آن را به همراه خود داشته باشید. سپس هر نوبت پس از پایان نماز برای عاشق کردن وی از خداوند طلب همیاری کنید.

«اللهم إنك قلت وقولك الحق ادعوني أستجب لكم ، اللهم هذا الدعاء ومنك الإجابة وهذا الجهد وعليك التِّكلان ولا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم.»

اینم ببین:  دعای بیقرار کردن و دیوانه کردن معشوق از عشق و محبت سریع الاجابه

«اللهم إنا دعوناك ثقة بكرمك وطمعاً في رحمتك وسعياً وراء مرضاتك.»

************************

اگر طرف مقابل یک پسرجوان و مغرور  است پس دلتنگ شدن و عاشق کردن ممکن است کافی نباشد. در نتیجه لازم است با نیت جلب محبت پسر از راه دور نیز دعاهایی بخواند. پس بايد در روز جمعه غسل كرد و سپس دو ركعت نماز حاجت به جا اورد و به نيت مطلوب صلوات فرستد و شروع كند به خواندن سورهء‌ توحيدتا هفت روز بخواند روزي ۲۴۵ مرتبه پس از آن سوره را اين گونه بخواند بسم الله الرحمن الرحيم قل هوالله احد يا جبرائيل الله الصمد يا ميكائيل لم يلد و لم يولد يا اسرافيل ولم يكن له كفواَ احد يا دردائيل اَجيبوني وَ لَيِّن لي قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ كُن فَيَكون ودر روز اخر ۲۴۸ بار بخوانيد و اخري را هم به طريقهء مذكور كه بشود ۲۴۹كه جمعاَ تمام ختم در كل روزها بشود ۱۷۲۵مرتبه به شکل متحیر کننده ای این سوره برایتان عمل می کند . به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسیداگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *