آخرین خبرها

دعای عاشق شدن و بیقراری همسر از مهر و محبت 100% تضمینی و مجرب

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعای عاشق شدن و بیقراری همسر از مهر و محبت 100% تضمینی و مجرب را قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و مجرب برای بیقراری همسر از مهر و محبت و عاشق کردن همسر می باشد . اگر می خواهید همسرات عاشق شما شود و از مهر و محبت شما بیقرار و دلتنگ شود می توانید از دعای زیر استفاده کنید که جهت افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر نیز بسیار موثر است …

دعای-عاشق-شدن-و-بیقراری-همسر-از-مهر-و-محبت-100-تضمینی-و-مجرب دعای عاشق شدن و بیقراری همسر از مهر و محبت 100% تضمینی و مجرب

دعای قوی برای عاشق شدن همسر,دعای عاشق شدن همسر قوی و مجرب,بهترین دعای عاشق کردن همسر,دعای بیقراری همسر از مهر و محبت,دعای افزایش مهر و محبت همسر و شوهر,دعای قوی برای بیقراری از محبت

دعای عاشق شدن و بیقراری همسر از مهر و محبت 100% تضمینی و مجرب

دعای قوی برای عاشق کردن همسرتان

نقشبندی میگوید:

این آیه را بر خرما بخواند وبه آن بدمد  و به همسر دهد تا بخورد از عشق  بی قرار گردد، مجرب است.

« وَلو اَنَّ قُراناً سُیِّرَتْ بِهِ الْجِبالُ

اَوْ قُطِّعَتْ بِهِ الاَرْضُ اَوْ کُلِّمَ بِهِ الْمَوْتیٰ

بَل لِلّهِ الْاَمْرُ جَمیعاً (آیه۳۱ سوره رعد)

بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ»

دعای (یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل) را 444 مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا میل کند.

 اگر زن و شوهری با یکدیگر بحث و جدل کردند به طوری که دوست نداشتند حتی یکدیگر را بنگرند و بر سر مواضع خود پافشاری نمودند باید یک نفر واسطه گردد و دعای زیر را برای آنان بخواند.

اینم ببین:  دعای مجرب گشایش کار ها و رفع گرفتاری های سخت

ب) یک بار سوره واقعه را بر دو عدد شیرینی یا آب نبات یا زولبیا بامیه بخواند و بعد از آندعای زیر را قرائت کند و شیرینی را به آنها بدهد تا بخورند.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَةِ الشَّریفَة بِالمَحبَّة الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانة و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَةِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم

نکات مهم :

به جای فلانه بنت فلانه اسم زن و مادرش و به جای فلان بن فلانه اسم شوهر و مادرش را بگویید.

در دستور دوم دعا را بر شربت و چیزهای مایع نخوانید اما در دستور اولی می توانید دعا را بر روی مایعات و شربت بخوانید.

3.یک مرتبه صلوات و خواندن سوره نسا پس از آن یازده بار صلوات به نیت مهر و محبت و رفع کدورت بسیار موثر است و موجب حل اختلاف بین زن و مرد می شود.

خواندن دعای

( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه)

11 به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است .

5.اگر با همسر خود بحث کرده اید و فکر می کنید محبت بینتان کاسته شده است آیه 26 سوره ال عمران 95 باربخوانید و از خداوند درخواست محبت کنید.

اینم ببین:  دعای یافتن دوباره اشیاء و مال گم شده سریع الاثر

6.با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد سه مرتبه صلوات بر محمد و خاندان بلند مرتبه اش بفرستید و سپس دعای

بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)

را سیصدو هفتاد مرتبه بخوانید و در هنگام خواندن دعا آنچه را که می خواهید طلب کنید سپس در آخر سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید.

7.برای افزایش محبت بین زوجین سوره طه و 30 مرتبه آیه آخر سوره توبه را پس از نیمه شب جمعه بخوانید.

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *