آخرین خبرها

دعای سریع الاثر و عظیم برای زیاد شدن روزی و پرخیر

دعای سریع الاثر و عظیم برای زیاد شدن روزی و پرخیر

اگر می خواهید در زندگی تان به روزی زیاد و فراوانی برسید و همین طور با مشکلات کم تری مواجه شوید حتما دعای سریع الاثر و عظیم برای زیاد شدن روزی و پرخیر را بخوانید؛ از این رو اگر فکر می کنید کسب روزی کار سختی است حتما این دعا را بخوانید و تجربه کنید؛ زندگی گاهی ممکن است سخت شود و برای رهایی از بلا ها همواره باید الله متعال را عبادت کرد.

38623260730263207 دعای سریع الاثر و عظیم برای زیاد شدن روزی و پرخیر
دعای سریع الاثر و عظیم برای زیاد شدن روزی و پرخیر

دعای سریع الاثر و عظیم برای زیاد شدن روزی و پرخیر,دعای روزی زیاد,دعای روز یکشنبه,دعای روزی دهنده,دعای روزی و رزق,دعای روزی صوتی,دعای روزی رزق,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی امام جواد,دعای روزی شنبه,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی جمعه,دعای روزی و ثروت,دعای روزی برکت,دعای روزی بی حساب,دعای روزی و برکت,دعای روزی روز جمعه,دعای روزی از امام جواد,دعای روزی سه شنبه,دعای روزی مجرب,دعای زیاد شدن برای رزق و روزی,دعای مجرب و عظیم کسب رزق و برکت و روزی,

دعای سریع الاثر و عظیم برای زیاد شدن روزی و پرخیر

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

اینم ببین:  دعای عظیم و سریع الاثر برای کسب ثروت و رفع مشکلات مالی و دفع سختی

 

اگر کسی آیه ۵۹ سوره انعام را بر صفحه از قلع بنویسد و در دکان یا منزل خود آویزد خیر و برکت آن بسیار شود.

وَ عِنْدَهُ مَفاتِحُ الْغَیْبِ لایَعْلَمُها اِلاّ هُوَ وَ یَعْلَمُ ما فِی الْبَرَّ وَ الْبَحْرِ وَ ما تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ اِلاّ یَعْلَمُها وَ لا حَبَّهٍ فِی ظُلُماتِ الْاَرْضِ وَ لا رَطْبٍ وَ لا یابِسٍ اِلاّ فی کِتابٍ مُبین

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *