آخرین خبرها

دعای رونق کسب کار تجارت فروشگاه و مغازه

در یکی دیگر از عناوین و ادعیه سایت دعا شفا به شما عزیزان دعای رونق کسب کار تجارت فروشگاه و مغازه را می آموزیم. باعث می شود که اگر می خواهید کسب و تجارت خود را رونق دهید. به زندگی خود سر و سامان بدهید. حاجت بگیرید. این دعا در گذشته برای دفع بلای کسب و تجارت خوانده می شد.

,دعای رونق کار,دعای رونق کار و کاسبی,دعای رونق کارگاه,دعاي رونق كار,دعای رونق در کار,دعا برای رونق کار,دعا برای رونق کار و کاسبی,دعا برای رونق کار کاسبی,دعای رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار فوری,دعا براي رونق كار,دعای رونق کسب و کار در مغازه,دعا برای رونق در کار,دعا برای رونق کار مغازه

دعای-فوری-برای-رونق-کار دعای رونق کسب کار تجارت فروشگاه و مغازه

دعای رونق کسب کار تجارت فروشگاه و مغازه,دعا برای رونق کار,دعا برای رونق کاروکاسبی,دعا برای رونق گرفتن کار,دعا برای رونق کسب و کار,دعا برای رونق کسب و کار فوری,دعای رونق کسب و کار مجرب,دعای رونق کسب و کار مغازه,دعاي رونق کسب و کار,دعای رونق کسب و کار صوتی,

دعای رونق فروشگاه و سوپرمارکت

برای  افزایش محصول باغ روز پنج شنبه روزه بگیرد و فقط با کدو افطار کند. بعد از نماز مغرب باکسی سخن نگوید و این آیات را نوشته و وارد همان باغ شود و دعا را بر درختی در وسط باغ ببندد و از همان درخت یا درختی دیگر در آن باغ یک میوه بخورد و سه جرعه آب بنوشد:

وَبَشِّرِ الَّذِين آمَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أَنَّ لَهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الأَنْهَارُ كُلَّمَا رُزِقُواْ مِنْهَا مِن ثَمَرَةٍ رِّزْقاً قَالُواْ هَـذَا الَّذِي رُزِقْنَا مِن قَبْلُ وَأُتُواْ بِهِ مُتَشَابِهاً وَلَهُمْ فِيهَا أَزْوَاجٌ مُّطَهَّرَةٌ وَهُمْ فِيهَا خَالِدُونَ

اینم ببین:  دعا برای یافتن شغل و پیدا کردن کار سریع الاثر

برای برکت محصول، هنگام بذر افشانی در زمین بگوید:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

أَفَرَأَيْتُم مَّاتَحْرُثُونَ ءَأَنتُمْ تَزرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ الهم صل علی محمّد وارزقنا ثمرَهُ واجعلنا لانعمک من الشّاکرین

مجرّب است. اگر کسی ترس داشته باشد که در زمین او طمع کنند واز چنگش در آورند؛ این چهار آیه مبارکه را بنویسد و در پارچه پیچیده ودر چهار گوشه زمین دفن کند. پس از برآورده شدن حاجتش آیات را از خاک درآورد:

  • ۱- أَوَلَمْ يَرَوْا أَنَّا نَأْتِي الأرْضَ نَنْقُصُهَا مِنْ أَطْرَافِهَا وَاللَّهُ يَحْكُمُ لا مُعَقِّبَ لِحُكْمِهِ وَهُوَ سَرِيعُ الْحِسَابِ (٤١رعد)
  • ۲- أَلَمْ تَرَ إِلَى رَبِّكَ كَيْفَ مَدَّ الظِّلَّ وَلَوْ شَاءَ لَجَعَلَهُ سَاكِنًا ثُمَّ جَعَلْنَا الشَّمْسَ عَلَيْهِ دَلِيلا ثُمَّ قَبَضْنَاهُ إِلَيْنَا قَبْضًا يَسِيرًا (٤٦فرقان) 
  • ۳- يومَ نَطْوِي السَّمَاءَ کَطَيِّ السِّجِلِّ لِلْکُتُبِ کَمَا بَدَأْنَا أَوَّلَ خَلقٍ نُّعِيدُهُ(104 انبياء)
  • ۴- وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ وَالأرْضُ جَمِيعًا قَبْضَتُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَالسَّماوَاتُ مَطْوِيَّاتٌ بِيَمِينِهِ(زمر٦٧)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *