آخرین خبرها

دعای رهایی از ظالم دفع شر و بلا ها سریع التاثیر و گره گشا

دعای رهایی از ظالم دفع شر و بلا ها سریع التاثیر و گره گشا

اگر در زندگی خود با دشمنان زیادی روبرو می شوید و حس آرامش به شما دست نمی دهد و درگیر سختی ها و مشکلات هستید، در این مطلب و به رسم همیشه دعای رهایی از ظالم دفع شر و بلا ها سریع التاثیر و گره گشا را می آموزیم که باعث می شود از سخت ترین پلیدی ها جان سالم به در برده و مشکلات نیز از ما دور باشند.

28367206302673207 دعای رهایی از ظالم دفع شر و بلا ها سریع التاثیر و گره گشا
دعای رهایی از ظالم دفع شر و بلا ها سریع التاثیر و گره گشا

دعای رهایی از ظالم دفع شر و بلا ها سریع التاثیر و گره گشا,دعای دفع شر همسایه,دعای دفع شر شیطان,دعای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر ظالم,دعای دفع شر جن,دعای دفع شر شخص,دعای دفع شر و مزاحم,دعای دفع شر ابلیس,دعای دفع شر و بدی,دعای دفع شر دزد,دعای دفع شر اشرار,دعای دفع شر حسودان,دعای دفع شر از زندگی,دعای دفع شر از امام صادق,دعای دفع شر حسودان و بدخواهان,دعای دفع شر جن و انس,دعای دفع شر زنان,دعای دفع شر و دشمن,دعای دفع شرور,دعای دفع شر همزاد,

دعای رهایی از ظالم دفع شر و بلا ها سریع التاثیر و گره گشا

برای دفع مزاحم و ظالم و شرور ، پس از نماز ظهر به نیت دفع مزاحم و ظالم ، هفتصدوهشتادوشش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذیل را هفتاد مرتبه تکرار کند :

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

اینم ببین:  دعای بی قرار کردن مطلوب از راه دور مجرب و قوی

میتواند این عمل را به عنوان یک ختم در نظر بگیرد و آنرا را یک هفته یا چهارده روز متوالی ادامه دهد. این عمل از مجربات است و حتما نتیجه خواهد داشت.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *