آخرین خبرها

دعای رفع کینه کدورت و دفع دشمنی ها مجرب

دعای رفع کینه کدورت و دفع دشمنی ها مجرب

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و اسلامی شرح دهیم که باعث می شود از کینه، پلیدی ها، کدورت ها، سختی ها و مشکلات در امان مانده و اگر حس می کنید زندگی تان پر از خطر است دعای رفع کینه کدورت و دفع دشمنی ها مجرب نتیجه می دهد.

02382632860862037 دعای رفع کینه کدورت و دفع دشمنی ها مجرب
دعای رفع کینه کدورت و دفع دشمنی ها مجرب

دعای رفع کینه کدورت و دفع دشمنی ها مجرب,دعا برای رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعا جهت رفع اختلاف بین زن و شوهر,دعایی برای رفع اختلافات خانوادگی,دعای قوی رفع اختلاف خانوادگی,دعا برای رفع اختلافات خانوادگی نی نی سایت,دعا جهت رفع اختلافات خانوادگی,دعای رفع اختلاف زن و شوهر,دعایی برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعای برای رفع اختلاف زن و شوهر,دعا برای رفع اختلافات زن و شوهر,دعا برای رفع اختلافات,دعا برای رفع اختلاف بین دو خانواده,دعا برای رفع اختلاف دو نفر,

دعای رفع کینه کدورت و دفع دشمنی ها مجرب

اگر فردی بخواهد که محبوب قلوب دیگران گردد و همگان دوستش بدارند ، آیه هفتم از سوره مبارکه ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد و سپس دست را بر سر و صورت بکشد ، محبوب همگان خواهد شد و همگان دوستش خواهند داشت.

«عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ»

دعا برای رفع کینه و دشمنی

برای آشتی و رفع کدورت میان دو نفر آیه شریفه ذیل را سه مرتبه قرائت کند و به سمت فردی که مد نظر است بدمد ، حتما میان آنها آشتی برقرار خواهد گردید و حتی فرد مقابل از او عذر خواهی خواهد نمود. آیه ذیل را بخواند :

اینم ببین:  دعا و ختم قوی مخصوص متولد شدن نوزاد سالم - دعا برای به دنیا آمدن نوزاد سالم

وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *