آخرین خبرها

دعای رفع تنگدستی و آمرزش گناهان – دعای درخواست استجابت دعا

در این بخش از سایت دعا شفا دعای رفع تنگدستی و آمرزش گناهان – دعای درخواست استجابت دعا را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . دعای زیر از دعاهای قوی و تضمینی و مجرب برای اجابت قطعی دعا و از بین رفتن فقر و تنگدستی می باشد . در این دعا از خواندن می خواهیم تا حاجت ما را براورده سازد و ما را از فقر و تنگدستی نجات دهد .

-رفع-تنگدستی-و-آمرزش-گناهان-دعای-درخواست-استجابت-دعا دعای رفع تنگدستی و آمرزش گناهان - دعای درخواست استجابت دعا

دعای رفع تنگدستی و آمرزش گناهان – دعای درخواست استجابت دعا,دعای از بین رفتن تنگدستی,دعای آمرزش گناهان,دعای رهایی و نجات از تنگدستی,دعای درخواست استجابت حاجت,دعای برآورده شدن حاجت

يَا سادَتِى وَمَوالِىَّ إِنِّى تَوَجَّهْتُ بِكُمْ أَئِمَّتِى وَعُدَّتِى لِيَوْمِ فَقْرِى وَحاجَتِى إِلَى اللّٰهِ ، وَتَوَسَّلْتُ بِكُمْ إِلَى اللّٰهِ ، وَاسْتَشْفَعْتُ بِكُمْ إِلَى اللّٰهِ ، فَاشْفَعُوا لِى عِنْدَ اللّٰهِ ، وَاسْتَنْقِذُونِى مِنْ ذُنُوبِى عِنْدَ اللّٰهِ ، فَإِنَّكُمْ وَسِيلَتِى إِلَى اللّٰهِ ، وَبِحُبِّكُمْ وَبِقُرْبِكُمْ أَرْجُو نَجاةً مِنَ اللّٰهِ ، فَكُونُوا عِنْدَ اللّٰهِ رَجائِى ، يَا سادَتِى يَا أَوْلِياءَ اللّٰهِ ، صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِمْ أَجْمَعِينَ ، وَلَعَنَ اللّٰهُ أَعْداءَ اللّٰهِ ظالِمِيهِمْ مِنَ الْأَوَّلِينَ وَالْآخِرِينَ ، آمِينَ رَبَّ الْعالَمِينَ.

ترجمه فارسی دعا :

ای آقایان و سرورانم، من به شما پیشوایان و توشه‌هایم برای روز تنگدستی روی آوردم و نیازم به‌سوی خداست و توسّل جستم به‌سوی خدا، پس در نزد خدا واسطه من شوید و مرا پیش خدا از گناهانم رهایی بخشید که تنها شما وسیله من به‌جانب خدا هستید، من با دوستی با شما و نزدیک شدن به شما امیدوار نجات از جانب خدا هستم، پس نزد خدا امید من باشید، ای آقایان من و دوستداران خدا، خدایا بر همه آنان درود فرست و لعنت خدا بر دشمنان خدا، آن ستمگران به محمّد و خاندان محمّد، از پیشینیان و پسینیان، دعایم را اجابت کن ای پروردگار جهانیان.

**************************************

اینم ببین:  ختم قوی برای حاجات و مهمات در زندگی پرخیر

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *