آخرین خبرها

دعای رفع بیماری کرونا یا کووید 19 مجرب

امروز می خواهیم دعایی به شما بیاموزیم که در گذشته برای درمان بیماری های عفونی که دچار یک اپیدمی می شدند خوانده می شد. در واقع این طور نیست که شما صرفا یک دعا را به یک منظور خاص بخوانید. دعای رفع بیماری کرونا یا کووید 19 مجرب در واقع همان دعایی است که به موجب آن درمان بیماری های سخت صورت می گیرد و در کتب دینی قدیمی تکرار شده است.

,دعای درمان کرونا,دعای برای درمان کرونا,دعا جهت درمان کرونا,دعای مجرب برای درمان کرونا,دعا برای درمان کرونا,دعا برای درمان کرونا فوری,دعای عفونت دندان,دعای رفع عفونت دندان,دعا برای عفونت دندان,دعای عفونت چشم,دعای درمان عفونت چشم,دعای برای عفونت چشم,دعای عفونت,دعای عفونت رحم,دعای عفونت گوش,دعای عفونت لثه,دعای عفونت معده,دعای رفع عفونت بدن,

دعا-های-درمان-کووید-19 دعای رفع بیماری کرونا یا کووید 19 مجرب

دعای رفع بیماری کرونا یا کووید 19 مجرب,دعا برای عفونت لثه,دعا برای عفونت معده,دعا برای رفع عفونت دندان,دعا برای درمان عفونت دندان,دعا برای رفع عفونت بدن,دعای دفع عفونت بدن,دعا برای درمان عفونت بدن,دعای رفع عفونت ادراری,دعای رفع عفونت گوش,دعا برای رفع عفونت,دعا برای رفع عفونت واژن,دعا برای رفع عفونت چشم,دعا برای رفع عفونت ریه

مردی به سوی امام باقر (ع) از کری (سنگینی گوش)شکایت کرد، امام فرمودند دستت را روی گوش مسح کن و این را بخوان :

﴿لو انزلنا هذا القرآن على جبل لرأیته خاشعا متصدعا من خشیه الله وتلک الامثال نضربها للناس لعلهم یتفکرون *هو الله الذی لا إله إلا هو عالم الغیب والشهادة هو الرحمن الرحیم هو الله الذی لا إله إلا هو الملک القدوس السلام المؤمن المهیمن العزیز الجبار المتکبر سبحان الله عما یشرکون *هو الله الخالق الباری المصور له الاسماء الحسنى یسبح ما فی السموات والارض وهو العزیز الحکیم﴾»

اینم ببین:  دعای مجرب برای رفع بهتان – دعای پس گرفتن مال غصب شده

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به بیماری‌هایی که می‌توانند گوش‌ها را تحت تاثیر قرار بدهند. آگاه بودن نسبت به آنها به شما کمک می‌کند درمان مناسب را در پیش بگیرید.

دعای رفع بیماری کووید 19 با اثر سریع

حضرت امام رضا علیه السلام در یک توصیه دعا درمانی دیگر راجع به انواع دردها می فرمایند : هر کس ذکر شریف السلام را 131 مرتبه به نیت صحت بیمار بر سر آن بخواند آن بیمار از رنج و اندوه رهایی می یابد.

همچنین از حضرت امام رضاعلیه السلام روایت شده است که براى رفع تمامى امراض بر آن عضو بخوان: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ یا مُنْزِلَ الشِّفآءِ وَ مُذْهِبَ الدَّآءِ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اَنْزِلْ عَلى‏ وَجَعى‏ الشِّفآءَ.، اى فرو فرستنده شفاء و دور کننده درد درود فرست بر محمّد و آلش و فرو فرست بر درد من شفاءرا .

دعا برای شفای کری گوش ، درد و سنگینی گوش

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *