آخرین خبرها

دعای دفع دلشوره و نگرانی سریع التاثیر و تجربه شده

دعای دفع دلشوره و نگرانی سریع التاثیر و تجربه شده

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان رهگشای پرخیر و تجربه شده ای بیاموزیم که باعث می شود از دلشوره، استرس، سختی ها و بلا ها عبور کنید، در واقع اگر درگیر استرس لحظه ای هستید و رفع نمی شود و مدام ذهن شما را آشفته می کند دعای دفع دلشوره و نگرانی سریع التاثیر و تجربه شده نتیجه می دهد.

02360730267382607 دعای دفع دلشوره و نگرانی سریع التاثیر و تجربه شده
دعای دفع دلشوره و نگرانی سریع التاثیر و تجربه شده

دعای دفع دلشوره و نگرانی سریع التاثیر و تجربه شده,دعای رفع دلشوره,دعای رفع دلشوره و ترس,دعای رفع دلشوره و اضطراب,دعای رفع دلشوره و نگرانی,دعای رفع دلشوره و استرس,دعاي رفع دلشوره,دعا رفع دلشوره,دعای برای رفع دلشوره,دعا برای رفع دلشوره,دعا برای رفع دلشوره اضطراب,دعای دفع دلشوره,دعاهای رفع دلشوره,دعا برای رفع دلشوره و استرس,دعا جهت رفع دلشوره و استرس,دعا برای رفع دلشوره و ترس,دعایی برای رفع دلشوره و اضطراب,

دعای دفع دلشوره و نگرانی سریع التاثیر و تجربه شده

میرزا احمد آشتیانی در کتاب هدیه احمدی آورده است که علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرموده اند: برای رفع دلشوره و نگرانی در حالت نشسته و ایستاده دست خود را روی سینه بگذارید و چندین مرتبه آیه ۲۸ سوره رعد را بخوانید:
“الذّینَ امَنوا و تَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب ” آرامش بخش ترین دعا برای آنان که به خدا ایمان دارند.

 

حجت الاسلام صحفی در این باره روایت می کند: در اواخر عمر علامه طباطبایی از ایشان خواستم تا پیشنهادی دعا جهت رفع دلشوره و نگرانی روان بدهند و ایشان فرمود دستت را در حالت ایستاده یا نشسته بر روی سینه ات بگذار و چندین بار آیه “الذّینَ امَنوا و تَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِالله تَطمَئِنُ القلوب ” را ذکر کن. معنی را می توان به صورت این که: کسانی که ایمان آورده اند و دل هایشان با یاد خدا آرام می گیرد، آگاه باش که با یاد خدا دل ها آرامش می یابد. خلاصه نمود.

اینم ببین:  دعایی مجرب برای رفع وحشت و ترس و دلهره

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *