آخرین خبرها

دعای دفع خطرات بلا ها و گرفتاری های بزرگ و کوچک

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان راهگشای اسلامی بیاموزیم که سبب می شود از گرفتاری های بزرگ و کوچک عبور کنید. متن کامل دعای دفع خطرات بلا ها و گرفتاری های بزرگ و کوچک را در ادامه بخوانید که به لطف خدای بزرگ بهترین نتایج را می گیرید.

,دعای رفع بلا,دعای رفع بلا و بیماری,دعای رفع بلا و چشم زخم,دعای رفع بلا برای خانواده,دعای رفع بلا ماه صفر,دعای رفع بلا مفاتیح,دعای رفع بلا و استرس,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع بلا کرونا,دعای رفع بلا و بیماری,دعاهای رفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا و بیماری,دعای رفع بلا برای خانواده صوتی,دعای دفع بلا برای خانواده,دعای رفع بلا از خانواده,دعا رفع بلا از خانواده,دعای رفع بلا و گرفتاری برای خانواده,دعاي رفع بلا ماه صفر

دعا-به-جهت-دفع-بلا-ها دعای دفع خطرات بلا ها و گرفتاری های بزرگ و کوچک

دعای دفع خطرات بلا ها و گرفتاری های بزرگ و کوچک,دعای دفع بلا در اول ماه صفر,دعا دفع بلا در ماه صفر,دعا برای دفع بلا ماه صفر,دعای دفع بلا در مفاتیح الجنان,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعا برای دفع بلا و استرس,دعای دفع بلا کرونا,دعا برای دفع بلا کرونا,دعای رفع بلا برای کرونا,دعای رفع بلا و کرونا,دانلود دعای دفع بلا کرونا

آیت الله العظمی شبیری زنجانی فرمودند: به چند واسطه از مرحوم آقا سید مرتضی کشمیری نقل است که ایشان هم از حضرت بقیه الله نقل کرده اند که برای رفع مشکلات، این دعا خوانده شود: «یَا مَن إذا تَضَاَیَقَتِ الاُمُورُ فَتَحَ لَها باباً لَم تَذهَب إلیه وَهمٌ، یا اَرحَمَ الرّاحمین»

اینم ببین:  حرز سریع الاثر برای دفع دشمنان بدی ها و سختی های زندگی

دعای دفع خطر و گرفتاری

جهت حفظ و رفع گرفتاری ها بعد از نماز صبح، دست بر سینه گذاشته و هفتاد بار «یا فَتاح»خوانده شود. نیز دعای «بِسمِ الله و بِاللّهِ وَ صَلّی الله عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اُفَوِّضُ اَمرِی اِلَی الله» تا آخر از تعقیبات نماز صبح که در مفاتیح الجنان موجود است، خوانده شود.

یکی از مراجع حوزه علمیه قم مشکلی داشت. خدمت آقا سید عبدالکریم کشمیری رسید و ایشان این ذکر را به او سفارش کردند:

«یَا اَبَا الغَوثِ اَغِثنی، یَا وَلیَّ الله اَدرِکنی بِلُطفِکَ الخَفِی، لا اِلهَ اِلّا اَنتَ، سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظّالِمِین» و بعد از مدتی مشکل او حل شد.

مرحوم عارف کامل، سید علی آقا شوشتری فرمودند: حضرت صدیقه طاهره (س) این ختم را تعلیم فرمودند و بسیار مجرب است.

چون به شدت و بلیه ای مبتلا شدی با حضور قلب، ۱۰۰۱ مرتبه آیه کریمه «رَبَّهُ أَنِّی مَسَّنِیَ الضُّرُّ وَ أَنتَ أَرحَمُ الرّاحِمِینَ» را با خضوع و خشوع و تضرع بخوانی، نجات خواهی یافت.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *