آخرین خبرها

دعای دفع بلا مشکل و رهایی از سختی ها درگیری ها

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا، به شما عزیزان راهگشای اسلامی و مجربی می آموزیم که با عنوان دعای دفع بلا مشکل و رهایی از سختی ها درگیری ها شناخته می شود. شما عزیزان در ادامه این مطلب این دعا را بخوانید که ان شاء الله بهترین و برترین حاجت را از آن می گیرید و سختی های پیش و روی شما حل می شود.

,دعای دفع بلا,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا صوتی علی فانی,دعای دفع بلا صوتی الهی عظم البلا,دانلود دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و بیماری صوتی,دعای ماه صفر برای دفع بلا صوتی,دعای صوتی برای دفع بلا,فایل صوتی دعای دفع بلا,دعای رفع بلا از پدر و مادر,دعا دفع بلا و مریضی,دعای رفع بلا و مریضی اهل سنت,دعاي دفع بلا و مريضي,دعای رفع بلا و بیماری,دعاهای رفع بلا و بیماری

دعای-دفع-بلا-مشکل-و-گرفتاری دعای دفع بلا مشکل و رهایی از سختی ها درگیری ها

دعای دفع بلا مشکل و رهایی از سختی ها درگیری ها,دعای رفع بلا مریضی,دعا برای دفع بلا و بیماری کرونا,دعا برای دفع بلا و بیماری صوتی,دعای صحیفه سجادیه برای دفع بلا,دعای صحیفه سجادیه برای دفع بلا و بیماری,دعا صحیفه سجادیه برای دفع بلا,دعای هفتم صحیفه سجادیه برای دفع بلا,دعای هفتم صحیفه سجادیه رفع بلا,دعای دفع بلا در صحیفه سجادیه,دعا دفع بلا اهل سنت,دعای دفع شر خواب بد,

از رسول خدا (ص) روایت شده است که هر که در صبح هفت مرتبه بخواند این دعای دفع بلا را در آن روز از بلاها محفوظ باشد .

«فَاللَّهُ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ‏. إِنَّ وَلِيِّيَ اللَّهُ الَّذِي نَزَّلَ الْكِتابَ وَ هُوَ يَتَوَلَّى الصَّالِحِينَ. فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُلْ حَسْبِيَ اللَّهُ لا إِلهَ إِلَّا هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَ هُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ»

اینم ببین:  دعا برای رفع بلا از شیعیان و دفع خطرات و ناآرامی ها و امراض

دعای رهایی از درگیری ها

 

در خبر است از حضرت رسول اکرم (ص): هر کس با ایمان سه آیه از اول سوره مبارکه انعام را در صبح با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند حق سبحانه و تعالی هفتاد هزار ملک موکل کند که آن را از بلیات نگاه دارند و بنویسند برای او مثل اعمال هفتاد هزار ملک .

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِرَبِّهِم يَعْدِلُونَ. هُوَ الَّذِي خَلَقَكُم مِّن طِينٍ ثُمَّ قَضَى أَجَلًا وَأَجَلٌ مُّسمًّى عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ. وَهُوَ اللّهُ فِي السَّمَاوَاتِ وَفِي الأَرْضِ يَعْلَمُ سِرَّكُمْ وَجَهرَكُمْ وَيَعْلَمُ مَا تَكْسِبُونَ»

*************

حضرت امیرالمومنین علی (ع) روایت می کند: حضرت رسول اکرم (ص) فرمودند: هر کس با ایمان که به سفر رود و با او عصایی باشید از چوب بادام تلخ و آیه 22 سوره قصص :

«وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْيَنَ قَالَ عَسَى رَبِّي أَن يَهْدِيَنِي سَوَاء السَّبِيلِ»

را با این آیات (آیات 26 الی 28 سوره قصص) با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند :

«قَالَتْ إِحْدَاهُمَا يَا أَبَتِ اسْتَأْجِرْهُ إِنَّ خَيْرَ مَنِ اسْتَأْجَرْتَ الْقَوِيُّ الْأَمِينُ. قَالَ إِنِّي أُرِيدُ أَنْ أُنكِحَكَ إِحْدَى ابْنَتَيَّ هَاتَيْنِ عَلَى أَن تَأْجُرَنِي ثَمَانِيَ حِجَجٍ فَإِنْ أَتْمَمْتَ عَشْرًا فَمِنْ عِندِكَ وَمَا أُرِيدُ أَنْ أَشُقَّ عَلَيْكَ سَتَجِدُنِي إِن شَاء اللَّهُ مِنَ الصَّالِحِينَ. قَالَ ذَلِكَ بَيْنِي وَبَيْنَكَ أَيَّمَا الْأَجَلَيْنِ قَضَيْتُ فَلَا عُدْوَانَ عَلَيَّ وَاللَّهُ عَلَى مَا نَقُولُ وَكِيلٌ»

در آن سفر از شر درندگان و از شر حیوانات زهرناک و از شر دزد محفوظ ماند و هفتاد فرشته او را محافظت کنند تا به خانه خود برگردد و از شر شیطان در آن سفر دور باشد.

اینم ببین:  دعا برای در امان بودن از شر اجنه و گرفتاری

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *