آخرین خبرها

دعای دفع استرس و رهایی از اضطراب های کاری

دعای دفع استرس و رهایی از اضطراب های کاری

در صورتی که درگیر کار و سختی های آن هستید و استرس زیادی نیز وجود شما را فرا گرفته است در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا پیشنهاد می کنیم که حتما دعای دفع استرس و رهایی از اضطراب های کاری را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه بگیرید.

063708637206873 دعای دفع استرس و رهایی از اضطراب های کاری
دعای دفع استرس و رهایی از اضطراب های کاری

دعای دفع استرس و رهایی از اضطراب های کاری,دعا برای رفع استرس و اضطراب,دعا جهت رفع استرس و اضطراب,چه دعایی برای رفع استرس و اضطراب,دعا براي رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس اضطراب,دعا جهت رفع استرس اضطراب

دعای دفع استرس و رهایی از اضطراب های کاری

البته خواندن سوره احقاف هر جمعه و مداومت بر سوره هاي‌ قدر و عصر و همچنین آیه الكرسی در رفع پریشانی و اضطراب وارد شده اسـت. همچنین گفتن ذكر استغفر الله ربی و اتوب الیه و مداومت بر ذكر “لا حول ولا قوة الا با الله العلی العظیم” در رفع پریشانی مؤثر اسـت. «كتاب مفاتیح الحاجات»

دعای رهایی از استرس مجرب

حلبی روایت می‌کند کـه فردی نزد امام جعفر صادق علیه السلام رفت و گفت: زمان تنهایی وحشت زده می‌شوم و غم و اندوه مرا فرا می‌گیرد ولی در میان مردم چنین حسی ندارم.

امام فرمود: در ابتدا دستت بر روی قلبت بگذار و بگو: بسم الله .

بعد دستت را بر روی قلبت کشیده و ۷ مرتبه بگو:

أَعُوذُ بِعِزَّةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِقُدْرَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَحْمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَلَالِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِعَظَمَةِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِجَمْعِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِرَسُولِ اللَّهِ وَ أَعُوذُ بِأَسْمَاءِ اللَّهِ مِنْ شَرِّ مَا أَحْذَرُ وَ مِنْ شَرِّ مَا أَخَافُ عَلَي نَفْسِي

اینم ببین:  ادعیه قوی برای دفع استرس و رهایی از تپش قلب مجرب

آن شخص آن چنین کرد و بعد گفت بـه لطف خدای متعال ترس و وحشت از من زدوده شد و بـه آرامش رسیدم. «بحار الانوار ج ۹۵ ص ۱۳۸»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *