آخرین خبرها

دعای حجاب برای دفع خطرات و پوشاندن عیوب یک شخص

اگر فکر می کنید شخصی عیوب زیادی دارد و می خواهد از آن ها رها شود و حس آرامش به خود بگیرد. بر او پیشنهاد می کنیم که به ما اعتماد کند و در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعای حجاب برای دفع خطرات و پوشاندن عیوب یک شخص را بخواند. نتیجه خیر حاصل می شود. ان شاء الله که گره می گشاید.

,دعای حجاب,دعای حجاب قوی,دعای حجاب امام حسین,دعای حجاب امام صادق,دعای حجاب شور چشمی,دعای حجاب امام علی,دعای حجاب امام زمان,دعای حجاب امیرالمومنین,دعای حجاب امام جواد,دعای حجاب امام رضا,خواص دعای حجاب امام صادق,دعای حجاب امام جواد علیه السلام

دعای-حجاب-برای-دفع-خطرات-و-پوشاندن-عیوب-یک-شخص دعای حجاب برای دفع خطرات و پوشاندن عیوب یک شخص

دعای حجاب برای دفع خطرات و پوشاندن عیوب یک شخص,دعای دفع بلا,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا و مریضی صوتی,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا قل لن یصیبنا,دعای دفع بلا صوتی علی فانی,دعای دفع بلا اهل سنت,دعای دفع بلا ماه صفر

دعای دفع خطرات عیوب مشکلات

بهترین حصار وحجاب برای در امان ماندن فقط آیات قرآن کریم میباشد که یا به صورت نوشتاری ویا به صورت تلاوت مانع از آزار واذیت شر شیاطین جن وانس میشود وخداوند در قرآن کریم میفرماید:
سوره اسراء (آیه ۴۵)
وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرْآنَ جَعَلْنَا بَیْنَكَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لَا یُؤْمِنُونَ بِالْآخِرَةِ حِجَابًا مَسْتُورًا (٤٥)

و هنگامی كه قرآن می‌خوانی، میان تو و آنها كه به آخرت ایمان نمی‌آورند، حجاب ناپیدایی قرارمی‌دهیم؛(۴۵)

وَجَعَلْنَا عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَنْ یَفْقَهُوهُ وَفِیٓ آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَكَرْتَ رَبَّكَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْا عَلَىٰٓ أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا (٤٦)

اینم ببین:  دعای سنگین رزق و روزی برای افزایش روزی و گشایش رزق و روزی

و بر دلهایشان پوششهایی، تا آن را نفهمند؛ و در گوشهایشان سنگینی؛ و هنگامی كه پروردگارت را در قرآن به یگانگی یاد می‌كنی، آنها پشت می‌كنند و از تو روی بر می‌گردانند.(۴۶)

بنابراین اگر احساس کردید که نیاز به حصار وحجاب در آمان ماندن از شر شیاطین جن وانس که از طلسمات. سحر وجادو .چشم زخم .مس جن. جن زدگی تابع. همزاد بد وغیره دارید قویترین حجاب وحصار برای شما قرآن کریم میباشد .
حصار باید به اندازه طول قامت شما نوشته شود که از آیات باطل السحر .وعده ی تهدید وعذاب خدا. مس جن .چشم زخم .سوزاندن اجنه شیطانی وغیره باشد ومادام العمر با خودتون حمل کنید.

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *