آخرین خبرها

دعای جلب محبت و زیاد شدن عشق زندگی پرخیر و گره گشا

دعای جلب محبت و زیاد شدن عشق زندگی پرخیر و گره گشا

امروز قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای بیاموزیم که باعث می شود به عشق زندگی خود برسید عاقبت بخیر شوید و درگیری های پیش و روی شما در روابط زناشویی کم تر شود، متن کامل دعای جلب محبت و زیاد شدن عشق زندگی پرخیر و گره گشا و دستوارت آن را می توانید در سایت دعا شفا بیاموزید.

0238760287620783267 دعای جلب محبت و زیاد شدن عشق زندگی پرخیر و گره گشا
دعای جلب محبت و زیاد شدن عشق زندگی پرخیر و گره گشا

دعای جلب محبت و زیاد شدن عشق زندگی پرخیر و گره گشا,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت همسر,دعای جلب محبت پدر,دعای جلب محبت مادر شوهر قوی و پرخیر,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت سریع از راه دور,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت شوهر تجربه شده و عظیم,دعای جلب محبت دختر از راه دور,دعای جلب محبت سوزاندنی,دعای جلب محبت بین دو نفر,دعای جلب محبت صاحب کار,دعای جلب محبت زن,دعای جلب محبت سریع الاجابه,دعای جلب محبت زن از راه دور,دعای جلب محبت روی غذا,دعای جلب محبت دوست پسر,دعای جلب محبت خلایق

دعای جلب محبت و زیاد شدن عشق زندگی پرخیر و گره گشا

با حالت وضو بر آب خوانده شود و به صورت شربت عسل و زعفران میل شود. خوبست چندین روز این کار تکرار شود و اگر سایر اعضاء منزل نیز میل کنند برای افزایش محبت بسیار خوبست.

« رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً»فرقان ، 74. و آنان که مى‏ گویند: اى پروردگارما، از همسران و فرزندانمان دل هاى ما را شاد دار، و ما را پیشواى پرهیزگاران گردان‏.

اینم ببین:  دعا های مجرب زیاد شدن رزق برکت و موفقیت در کسب

 

طبق آموزه های دینی بهترین دعا، دعایی است که انسان از روی خلوص و به زبان خود بخواند: زُرَارَةَ قَالَ قُلْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع عَلِّمْنِی دُعَاءً فَقَالَ إِنَّ أَفْضَلَ الدُّعَاءِ مَا جَرَى عَلَى لِسَانِکَ. [3] زراره می گوید از امام صادق گفتم دعایی به من یاد بده فرمود: بهترین دعا آن دعایی است که بر زبانت جاری شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *