آخرین خبرها

دعای توسعه رزق و ثروت و زیاد شدن مال

در این مطلب از سایت دعا شفا مرجع ادعیه سریع الاجابه و از جمله دعای کسب روزی به شما عزیزان و همراهان همیشگی این رسانه، دعای توسعه رزق و ثروت و زیاد شدن مال را شرح می دهیم. اگر می خواهید از مشکلات و بدهی ها عبور کرده و سرانجام خیر و خوش ببینید این دعا حاجت می دهد.

08367206387 دعای توسعه رزق و ثروت و زیاد شدن مال

دعا ثروتمند شدن سریع,دعا برای ثروتمند شدن فوری,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعا برای پولدار شدن فوری,دعای برای ثروتمند شدن سریع,دعا برای ثروتمند شدن سریع

دعای توسعه رزق و ثروت و زیاد شدن مال

در میان کلام بزرگان و فقهای دینی روایات بسیار زیادی در بیان ادعیه و اذکاری آمده است که موجب ثروتمندی و افزایش مال می‌شود. در ادامه از میان آن‌ها به چند دعا برای ثروتمند شدن و کسب مال اشاره خواهد شد:
از ابن طولون نقل است که یکی از صلحا دعایی به او یاد داده است که او را صاحب گنج و اموال زیاد و همچنین مناسب حکومتی کرده است. این دعا به صورت زیر است:
«اللهُمَّ صَلِّ عَلى سَیِّدِنا وَ حَبیبِنا وَ نَبیِّنا وَ شَفیعِنا مُحَمَّدٍ حاءِ الرَّحمَةِ وَ میمِ المُلکِ و دالِ الدِّوامِ اَلسَّیِّدِ الکامِلِ الفاتِحِ الخاتَمِ کُلَّما ذَکَرَکَ وَ ذَکَرَهُ الذّاکِروُنَ وَ کُلَّما سَهى وَ غَفَلَ عَن ذِکرِکَ وَ ذِکرِهِ الغافِلُونَ صَلوةً دائِمَةً بِدَوامِکَ باقِیَةً بِبَقائِکَ لامُنتَهى لَها دُونَ ذالِکَ وَ عَلى آلِهِ و اَصحابِه کَذالِکَ و الحَمدُ للهِ عَلى ذالِکَ عَلی  کُلِّ شَى ءٍ قَدیرٌ.»

آیت‌الله سید صادق روحانی برای ثروتمند شدن دعای زیر را توصیه کرده‌اند:
«یا ماجِدُ، یا واحِدُ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَیْنی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیِّدی.»

اینم ببین:  دعای عظیم برای دفع ظلم و بلا ها مجرب و پرخیر

علامه عباس حسینی کاشانی (ره) در جلد اول (ص ۳۱۲) کتاب «المخازن» و آیت‌الله نیستانکی نائینی در جلد دوم (ص ۷۱) کتاب «گوهر شب چراغ»، نمازی را برای ثروتمند شدن، به‌ گونه‌ای که از حساب کردن ثروتتان عاجز شوید، توصیه کرده‌اند. روش خواندن این نماز بدین گونه است که در هر رکعت ۱۰ بار سوره حمد و ۱۱ بار سوره توحید خوانده شده و پس از نماز صد صلوات فرستاده شود. این نماز باید در سه جمعه پیاپی خوانده شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *