آخرین خبرها

دعای توانمند شدن در زندگی و کسب رزق

امروز و در یکی دیگر از عناوین و پست های سایت دعا شفا دعای توانمند شدن در زندگی و کسب رزق را می خوانیم. اگر مشکلات مالی دارید. گره های زندگی کوچک و بزرگ به شما اجازه پیشرفت نمی دهد. این دعا ها هستند که می توانند دست شما را در سخت ترین شرایط بگیرند و شما را به حاجات و مهمات زندگی تان برسانند. این دعا را برای رزق و روزی بخوانید.

,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی قوی و فوری,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی حلال,دعای رزق و روزی اسلامی,دعای رزق و روزی قوی,دعای رزق و روزی اللهم ارزقنی,دعای رزق و روزی صحیفه سجادیه,دعای رزق و روزی مغازه,دعای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای افزایش رزق و روزی حلال,

-ثروت-و-کسب-رزق دعای توانمند شدن در زندگی و کسب رزق

دعای توانمند شدن در زندگی و کسب رزق,عکس دعای رزق و روزی حلال,,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی قوی برای مغازه,دعای رزق و روزی قوی مغازه,دعای رزق و روزی قوی برای خانه,دعای رزق و روزی خیلی قوی,دعای رزق روزی قوی,دعا رزق روزی قوی,قویترین دعای رزق و روزی,دعای قوی برای رزق و روزی زیاد,دعای صحیفه سجادیه برای رزق و روزی,

دعای توانمند شدن در زندگی متاهلی

عزیزان شما می توانید برای رفع مشکلات مالی بعد از نماز صبح این دعا را بخوانید که همان روز تمام گره ها و سختی های زندگی تان یک به یک حل می شود.

توكلت على الحى القيوم الذى لايموت و الحمدللّه الذى لم يتخذ ولدا ولم يكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا اللهم انى اعوذ بكمن البوس و الفقر و من غلبه الدين و السقم و اسئلك ان تعيننى على اداء حقك اليك والى الناس (و به روايت شيخ طوسى چنين است و من غلبه الدين فصل على محمد و اله واعنى على اداء حقك اليك و الى الناس .

اینم ببین:  دعای رفع تنگدستی و رهایی از مشکل مالی

و این دعا را هر زمانی که می خواهید بخوانید و ترجیح ما هنگام خواب و یا صبح زود است:

اللهم يا فارج الهم ومنفس الغم و مذهب الاحزان و مجيب دعوة المضطرين يا رحمن الدنيا و الاخرة و رحيم هما انت رحمنى و رحمان كل شى ء فارحمنى رحمة تغنينى بها عن رحمة من سواك و تقضى بها عنىالدين .پس هرگاه به قدر پرى زمين طلا مديون باشد حق تعالى ادافرمايد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *