آخرین خبرها

دعای تسخیر قلب با موی سر برای تسخیر فوری شخص مورد نظر

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com دعای تسخیر قلب با موی سر برای تسخیر فوری شخص مورد نظر را قرار دادیم . دعای بسیار قوی و مجرب برای تسخیر قلب فوری و تضمینی و تسخیر قلب مرد و زن و تسخیر قلب دختر و پسر و تسخیر قلب معشوق سریع با استفاده از موی سر شخص مقابل . دستورالعمل دعای تسخیر قلب از راه دور را در ادامه این مطلب از سایت ذکر و دعای دعا شفا قرار دادیم …

دعای تسخیر قلب مرد,دعای تسخیر قلب نی نی سایت,دعای تسخیر قلب همه,دعای تسخیر قلب از راه دور,دعای تسخیر قلب شوهر,دعای تسخیر قلب از امیرالمومنین,دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج,دعای تسخیر قلب شوهر نی نی سایت

دعای-تسخیر-قلب-با-موی-سر-برای-تسخیر-فوری-شخص-مورد-نظر دعای تسخیر قلب با موی سر برای تسخیر فوری شخص مورد نظر

دعای تسخیر فوری قلب,بهترین دعای تسخیر قلب,دعای سریع الاجابه تسخیر قلب,دعای تضمینی تسخیر قلب,دعای قوی و مجرب تسخیر قلب,طلسم قوی تسخیر قلب,تسخیر قلب مرد و زن,دعای تسخیر قلب دختر و پسر,تسخیر قلب معشوق با موی سر

دعای تسخیر قلب با موی سر برای تسخیر فوری شخص مورد نظر

طلسم محبت با موی سر یکی از قدیمیترین نمونه های طلسم محبت و مشترک در میان تمامی روشهای دعانویسی است.

در این روش طلسم محبت با توجه به موی سر طرف مقابل انجام میشود و برای اجرای این نمونه طلسم نیاز به موی سر طرف مقابل خود دارید که بهترین راه به دست آوردن موی سر طرف مقابلتان دسترسی به برس سر (شانه سر) طرف مقابل است تا بتوانید به حد کافی از موی سر طرف مقابلتان داشته باشید.

طلسم یا دعای محبت با موی سر که در افسانه های تخیلی و کتابهای سحر کنونی موجود است ریشه ای تاریخی دارد و چه در بین بومیان آفریقا و چه دعانویسان هندی و مصری رواج داشته و همه ی آنان دارای یک وجه مشترک هستند و آن نیاز به موی سر فرد مقابل است.

در طلسم محبت با موی سر نیاز است تا با توجه با نام و نام مادر شما فرد به تسخیر در آید پس در نتیجه نیاز به جدول معروف “طرء” است که باید از مامازار یا بابازار تهیه کنید و در طلسم زیر جایگذاری کنید.

عجایب جدول”طرء” :

جدول طرء که برخی به آن جدول طرع هم میگویند در لغت معنای واضحی ندارد اما اگر بخواهیم به عنوان یک واژه آن را بررسی کنیم به معنی (از جائی و شهری آمدن کسی را گویند) و یا معنایی همچون (ناگاه بدرآمدن از جائی بر کسی) و یا (از جائی و شهری برآمدن) که البته تمامی این معانی بطور مفهومی خبر از باز آمدن فرد غایب میدهد

در ضرب المثل ایرانی هم داریم که وقتی کسی غایب به ناگاه حاضر میشود میگویند: انگار مویت را آتیش زدن!!!

برای طلسم محبت با موی سر روشهای بسیاری وجود دارد که ما بهترین و ساده ترین آن را برای شما انتخاب کرده و شرح میدهیم باشد تا گره گشای مخاطبین عزیز باشد.

طلسم فوق با جدول “طرء” تکمیل میشود

مراحل انجام کار:

ابتدا جدول “طرء” را از مامازار یا بابا زار تهیه میکنید. (هرفرد یک جدول طرء مختص به خودش دارد)

با داشتن وضو و طهارت کامل جدول فوق را به تعداد 7 عدد بر روی کاغذ سفید با خودکار یا مداد سیاه بنویسید.

سعی کنید ابتدا شکل بیضی را روی کاغذ بکشید و سپس نوشته های درون آنرا بنویسید تا کار نگارش برای شما آسانتر شود

(زیاد به خودتان در کشیدن و نوشتن سخت نگیرید).

بهترین زمان نگارش طلسم بعد از اذان صبح و قبل از اذان مغرب است و سعی کنید با دست راست طلسم را بنویسید.

پس از کشیدن و نوشتن شکل بالا روی کاغذ سفید،با قیچی اطراف بیضی(اضافات کاغذ) را بچینید و یک بیضی بدست آورید.

درون هر بیضی حداقل یک تار مو و در صورت امکان چند تار مو قرار دهید و کاغذ را به نحوی جمع کنید که تار مو(یا تار موها) وسط کاغذ بماند و نیفتد

سپس با چسب نواری بسته بندی را خوب چسب کاری و محکم میکنیم.

سپس به مدت 7شب هر شب یک کاغذ را بسوزانید.

سعی کنید تمام این هفت شب پشت سرهم باشد

بهترین ساعت برای سوزاندن بعد از اذان مغرب و قبل از اذان صبح است (پیشنهاد ما ساعت 10شب الی 12 شب است).

عکس طلسمی که باید روی کاغد بکشید را در زیر گذاشته ایم. و تمام!!!

طرز تهیه جدول طرء:

روش های محاسبه و استخراج این جدول متفاوت است که عموما این جدول توسط مامازار یا بابازار تهیه میشود و سپس در جای خالی طلسم مورد نظر قرار میگیرد.

البته جای دادن هرقسمت از جدول “طرء” در مکان مشخصی از طلسم خود نیاز به علم خاصی دارد که در این سایت خود ما جایگاه قرار گرفتن هربخش از جدول طرء را درون طلسم برای شما مشخص کردیم.

و دیگر نیاز به فرد دعانویس ندارید و خودتان از پس کار بر می آیید.

فقط باید یک مامازار یا بابازار جدول طرء مختص به خودتان را برای شما تهیه کند.

عموما مامازار یا بابازار از فرد مخاطب نام کوچک و نام زاینده(مادر) خود فرد را میپرسد و در نمونه های دیگر تاریخ تولد فرد را میپرسد

چنانچه مخاطب خواهان طلسم برای فرد دیگری باشد(مثلا معشوقه یا خاستگار یا شوهر یا دوست) اطلاعات آن فرد یا عکس آن فرد یا … سایر اطلاعاتی که مامازار یا بابازار صلاح بداند در این امر استفاده میشود.

عموما از مامازار میخواهند که فلان جدول (جدول طرء یا جدول ت یا جدول طا یا جدول لام یا جدول … ) را جهت دعانویسی در اختیار فرد قرار دهد.

تمام دعانویسان خبره جایگاهه های متغییر در طلسمات و دعاها را میدانند و این جاهای متغییر را با جداولی که از مامازار میگیرند پر میکنند و در اختیار مشتریان خود قرار میدهند.

در اینجاست که تفاوت کار دعانویسان باهم مشخص میشود.

(دعانویس متبهر جایگاههای متغییر های دعا را به درستی و با کمک مامازار یا بابازار پر میکند در حالی که دعانویسان غیر متبهر فقط نام فرد را در دعا قرار میدهند و یا اصلا با مامازار یا بابازار جهت دریافت جدول اقدام نمیکنند)

اگر قصد دارید خودتان برای خودتان یا شخص دیگری دعانویسی کنید ما در این سایت متغیر هارا با رنگ قرمز در هر طلسم برای شما مشخص کردیم و بسیاری از جداول و وردها و طلسمات پیچیده را به شکل جدول ساده شده و آماده و خوانا در این سایت قرار داده ایم.

شما فقط کافی است جدول مورد نظر را از ماما زار یا بابا زار تهیه کنید و در این جداول قرار دهید.

آموزش قرار دادن جداول (حام یا طرء یا میم یا غاء یا …) درون طلسم مورد نظر

در توضیحات بالا شرح دادیم که باید هر شخصی جداول مختص به خودش را از مامازار یا بابازار تهیه نماید.

حالا نوبت به جایگذاری جدول در طلسم مورد نظرتان میرسد برای این کار به توضیحات زیر دقت کنید.

روش کار بسیار ساده است اگر به طلسمات درون سایت دقت کنید متوجه میشوید که برخی حروف با رنگ قرمز درون طلسم قرار دارند ، که اینها متغیرهای طلسم برای هرفرد هستند که با مشخصات موجود در جدولتان جایگزین میشوند.برای درک بهتر به شکل آموزشی زیر دقت کنید

اگر به تصویر آموزشی بالا دقت کنید در ابتدای تصویر سمت راست جدول “حام” (بطور فرضی) برای یک نفر تهیه شده و در سمت چپ شکل بالا یک طلسم قرار دارد.

مشاهده میشود که درون طلسم سمت چپ یکسری از مربع ها بدون عدد و نماد است و با حروفی خاص مانند “حار”حبو”حب”…پرشده است و رنگی قرمز رنگ دارد

اینها متغیر های درون طلسم هستند که باید برای هرفرد تغییر کنند تا طلسم روی شخص بنشیند.

حال اگر به جدول قرمز رنگ سمت راست شکل دقت کنید برخی مربع ها نامگذاری شده مانند”حار”حبو”حب”حمو”حمری”حمار”… و در زیر آن اعداد و حروفی قرار دارند که این اعداد و حروف را در طلسم سمت چپ جایگذاری میکنیم.

نتیجه ی این جایگذاری طلسم تکمیل شده ی پایین شکل میباشد که با فلش سبز رنگ مشخص شده است

در كتاب خطى منسوب به شهيد از اميرالمؤمنين على عليه السلام نقل شده :

اینم ببین:  دعای عظیم تسخیر محبوب مجرب و تضمینی

(براى تسخير قلب شخص مورد نظر خود) بخواند:

اللهم انى اسا لك يا الله يا واحد يا احد يا فرد يا وتر يا صمد (يا) من ملات اركانه السموات ئ الارض اسالك ان تسخر قلب فلان ابن فلانة كما سخرت الحية لموسى عليه السلام و اسالك ان تسخر قلب ابن فلان كما سخرت لسليمان جنوده من الجن و الانس و الطير و الوحش و هم يوزعون (و) اءسئلك ان تلين قلب فلان كما لينات الحديد لداود عليه السلام ، اءسئلك اءن تذلل قلبه كما ذللت نور القمر لنور الشمس يا الله هو عبدك ابن اءمتك . اءنا عبدك ابن اءمتك خذلى بقدميه و من ناصيته فسخره لى حتى تقضى حاجتى بهذا و ما اريد انك على كل شى ء قدير ((ان الذين امنوا و عملوا الصالحات سيجعل لهم الرحمن ودا

ترجمه :

بار خدايا همانا از تو در خواست مى كنم اى خدااى يگانه ، اى يكتا اى تنها تك اى بى نياز اى كسى كه اركانش آسمان و زمين را پر نموده ، از تو مى خواهم كه دل و قلب فلانى فرزند فلان زن را به تسخير من در آورى همچنانكه مار و اژدها را براى حضرت موسى تسخير نمودى ، و از تو در خواست مى كنم كه قلب فرزند فلان مرد را براى من مسخره كنى ، همانطور كه براى حضرت سليمان جن و انس و پرنده و چرنده و وحوش را مسخره نموى و ارتش او را از آنها قرار دادى .
و از تو خواستارم كه قلب فلانى را براى من نرم كنى همانطورى كه آهن را براى حضرت داود عليه السلام نرم نمودى ، و از تو مى خواهم كه قلبش را برايم رام گردانى چنانكه نور ماه را براى نور خورشيد رام نمودى (و چنانكه نور خورشيد را براى ماه رام گردانيدى )، اى خدا او بنده تو است فرزند كنيز تو است و من بنده تو فرزند كنيز تو هستم ، پاها و پيشانى او و از سر تا پاى او را بگير و براى من مسخرش كن ، تا حاجتم و آنچه بوسيله او بر آورده شود.
گه تو بر هر چيز توانائى ، همانا كسانى كه ايمان آوردند و عمل شايسته انجام دادند خداى رحمان محبت را براى آنها قرار خواهد داد و ديگران به او علاقه مند خواهند شد.

از برای تسخیر قلوب مخلوقات خصوصا منظور نظر این دعای مبارک کثیر الفوائد است

زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد .

این است دعای مبارک:

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَةِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَةِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای :

سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ

بگوید :

سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا .

نکته اضافی :

اگر مثلا مرد است بگوید سخرلی قلب محمد بن علی

و اگر زن است بگوید سخر لی قلب مریم بنت رضا

منبع : نحفة الاسرار ص 50 و 51

اینم ببین:  دعای تسخیر و عاشق کردن فوری و جلب

برگرفته از دعا سایت

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *