آخرین خبرها

دعای تجربه شده کسب روزی با اثر تضمینی پرخیر و عظیم

دعای تجربه شده کسب روزی با اثر تضمینی پرخیر و عظیم

امروز و در این پست به شما عزیزان دعای سریع الاثر و تجربه شده ای شرح می دهیم که باعث می شود از مشکلات مادی و اقتصادی رها شده و امیدواریم که زندگی تان پس از خواندن این دعا ها دگرگون شود. متن کامل دعای تجربه شده کسب روزی با اثر تضمینی پرخیر و عظیم را بخوانید.

2083083627036807 دعای تجربه شده کسب روزی با اثر تضمینی پرخیر و عظیم
دعای تجربه شده کسب روزی با اثر تضمینی پرخیر و عظیم

دعای تجربه شده کسب روزی با اثر تضمینی پرخیر و عظیم,دعای روز یکشنبه,دعای روزی مغازه,دعای روزی امام جواد,دعای روزی از غیب,دعای روز یازدهم ماه رمضان,دعای روزی برکت,دعای روزی رسان,دعای روزی صوتی,دعای روزی جمعه,دعای روزی و ثروت,دعای روزی خانه,دعای روز یازدهم رمضان,دعای روز یازدهم,دعای روزی خوب,دعای روزی در مغازه,دعای روزی کار,دعای روزی شنبه,دعای روزی اور,دعای روزی فوری,دعای روزی سریع التاثیر و مجرب,

دعای تجربه شده کسب روزی با اثر تضمینی پرخیر و عظیم

ابوبصیر گوید: به حضرت صادق (ع) عرض كردم: من رسیدن روزیم را كند می شمارم و روزی من به كندی می رسد و به نظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟ آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو «اللهم انك تكفلت برزقی و رزق كل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی كذا و كذا» (به جای كذا و كذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید)
روایت از حضرت صادق (ع) منقول است که هر که در دو ماه پیاپی هر روز 400 مرتبه این دعای ثروت بخواند خدا علم بسیار یا مال بسیار او را کرامت فرماید. این است دعا:
«اَسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَ الاْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی وَ اِسْرافی عَلی نَفْسی وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»

اینم ببین:  ذکر و دعای مجرب برای گشایش در کار ها و رفع بلا

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *