آخرین خبرها

دعای تجربه شده کاریابی و زیاد شدن رزق و مال پرخیر

دعای تجربه شده کاریابی و زیاد شدن رزق و مال پرخیر

در صورتی که درگیر بیکاری و مشکلات مالی و گرفتاری ها شده اید، حتما در ادامه این پست رهگشای اسلامی بخوانید که ان شاء الله هر چه سریع تر از مشکلات و تلخی ها عبور می کنید، متن کامل دعای تجربه شده کاریابی و زیاد شدن رزق و مال پرخیر را بخوانید.

078368736207368 دعای تجربه شده کاریابی و زیاد شدن رزق و مال پرخیر
دعای تجربه شده کاریابی و زیاد شدن رزق و مال پرخیر

دعای تجربه شده کاریابی و زیاد شدن رزق و مال پرخیر,دعای کاریابی,دعای کاریابی سریع,دعای کاریابی مجرب,دعای کاریابی قوی,دعا کاریابی,دعاي كاريابي,دعاهای کاریابی,دعای برای کاریابی,دعای مجرب برای کاریابی,دعا برای کاریابی سریع,دعا جهت کاریابی مجرب جعفر,دعا برای کاریابی,دعا جهت کاریابی,دعا كاريابي,دعای کاریابی و استخدام و روزی,دعای مجرب کاریابی

دعای تجربه شده کاریابی و زیاد شدن رزق و مال پرخیر

هرکسی که شغل نداشته باشد و همه دربها بر وی بسته باشد باید روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات 54 و 55 و 56 ) از وقال الملک ائتونی به …تا بمحسنین را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و صد مرتبه لا اله الا الله بگوید و صد مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود.

 

صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کنددر همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.

اینم ببین:  تعویذ عظیم امام صادق علیه السلام برای ابطال سحر و طلسم و جادو

 

در روایات فرموده اند که استغفار بهترین و برترین دعا است و تا می توانید استغفار کنید. امام علی (علیه السلام) می فرماید: «عجبت لمن یقنط ومعه الاستغفار» ؛ «من تعجب می کنم از کسی که ناامید می گردد و حال آن که می تواند آمرزش بخواهد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *