آخرین خبرها

دعای بدست آوردن مال کثیر و کسب روزی بی پایان

اگر می خواهید به رزق و روزی بی پایان برسید. مشکلات مالی و بدهی های خود را حل کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا مرجع اذکار و ادعیه اسلامی دعای بدست آوردن مال کثیر و کسب روزی بی پایان را بخوانید. نتیجه خیر و خوب حاصل می شود و سبب می شود که مشکلات شما حل شود.

,دعای رزق و روزی حلال,دعای رزق و روزی اللهم ارزقنی,دعای رزق و روزی مغازه صوتی,دعای رزق و روزی مغازه,دعا برای رزق و روزی زیاد فوری,دعای رزق و روزی صوتی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی دانلود,دعای رزق و روزی صوتی برای مغازه,دعای رزق و روزی صوتی با صدای فرهمند,دعای رزق و روزی صوتی فرهمند,دعای رزق و روزی صوتی و شکستن طلسم,

-ثروت-و-روزی-1 دعای بدست آوردن مال کثیر و کسب روزی بی پایان

دعای بدست آوردن مال کثیر و کسب روزی بی پایان,دعای رزق و روزی حلال با معنی,دعای رزق و روزی حلال,دعای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای افزایش رزق و روزی حلال,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعا برای رزق روزی حلال,عکس دعای رزق و روزی حلال,بهترین دعای رزق و روزی حلال

گفته اند هر کس بر خواندن این آیات :

ایات ۲۶ و ۲۷ سوره آل عمران :

قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَن تَشَاء وَتَنزِعُ الْمُلْكَ مِمَّن تَشَاء وَتُعِزُّ مَن تَشَاء وَتُذِلُّ مَن تَشَاء بِيَدِكَ الْخَيْرُ إِنَّكَ عَلَىَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ تُولِجُ اللَّيْلَ فِي الْنَّهَارِ وَتُولِجُ النَّهَارَ فِي اللَّيْلِ وَتُخْرِجُ الْحَيَّ مِنَ الْمَيِّتِ وَتُخْرِجُ الَمَيَّتَ مِنَ الْحَيِّ وَتَرْزُقُ مَن تَشَاء بِغَيْرِ حِسَابٍ

بعد از هر نماز واجب در وقت خواب مداومت نماید فقر از او زایل شود و ابواب رزق بر او مفتوح گردد و آن چه از مال در دست او باشد زیاد گردد.

اینم ببین:  دستور تجربه شده و قوی برای بدست آوردن ثروت زیاد

دعای مال کثیر و روزی بی پایان

ابو بصیر نقل می‌کند: به حضرت صادق (علیه‌السلام) از حاجت خودم شکایت کردم و از آن حضرت خواستم که به من دعایی جهت رزق بیاموزد.

حضرت صادق (علیه‌السلام) فرمود: در نماز شب، وقت سجده (در روایت دیگر: در سجده آخرِ رکعتِ هشتمِ نافله شب) این دعا را بخوان:

یا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یا خَیْرَ مَسْئُولٍ وَ یا اَوْسَعَ مَنْ اَعْطی وَ یا خَیْرَ مُرْتَجیً اُرْزُقْنی وَ اَوْسِعْ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ سَبِّبْ لی رِزْقاً مِنْ قَبْلِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *