آخرین خبرها

دعای بخت گشایی – دعای گشایش اقبال فرد

عده ای ممکن است با نام بخت برگشته شناخته شوند، اصولا چنین کلمه ای اشتباه است؛ این انرژی منفی است که انسان به خود وارد می کند، راهکاری برای شما داریم. دعای بخت گشایی سریع الاجابه و دعای گشایش اقبال فرد  را بخوانید.

در واقع این دعا باعث می شود که اگر بخت شما بسته شده است و یا این که می خواهید در کاری گشایش حاصل شود زود تر نتیجه لازم را بگیرید. سعی کنید هر روز دعای بخت گشایی سریع الاجابه را در ساعات مختلف بخوانید که نتیجه بخش است.

,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی سریع بهجت,دعای بخت گشایی برای پسران,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشایی برای پسران,دعای بخت گشایی سریع و قوی,دعای بخت گشایی دختر مجرد و پسر مجرد,دعای معراج برای بخت گشایی برای مردان,دعای بخت گشایی برای مردان,دعای بخت گشایی مرد,دعای بخت گشایی زنان مطلقه,دعای بخت گشایی زنان بیوه,دعای بخت گشایی سریع الاجابه,دعای گشایش اقبال فرد

دعای-باز-شدن-بخت دعای بخت گشایی - دعای گشایش اقبال فرد

دعای بخت گشایی – دعای گشایش اقبال فرد,دعای ازدواج پسر و دختر مجرب,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه تجربه شده با نتیجه,دعای ازدواج با پسر مورد علاقه از راه دور,دعای ازدواج با پسر مورد نظر,دعای تبریک ازدواج پسرم,دعا برای ازدواج پسران قوی و تجربه شده عظیم,دعا برای ازدواج پسر با اثر تضمینی,دعای بخت گشایی سریع الاجابه,دعای گشایش اقبال فرد

هر کدام از دعا ها و روایات زیر تجربه شده است و عده زیادی با این دعا ها در اندک زمانی مشکلشان حل شده است، چه پسر و چه دختر بختشان باز شده.

اینم ببین:  دعای باز شدن بخت و اقبال - گشایش بخت

 

امام صادق علیه السلام فرموده اند هر گاه به کار بسته ای رسیدی بخوان:
اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک و اسعدنی بتقواک و لاتشقنی بنشطی لمعاصیک

و خدلی فی قضائک و بارک لی فی قدرک حتی لا احب تأخیر ما عجلت

و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتک یا رب و اقر بذلک عینی

 

• امام سجاد علیه السلام هم برای گشایش کار بسته دعای زیر را توصیه کرده اند.
یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَه وَ رَحیمَهُما

صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ

یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی.

در صحیفه سجادیه از ایشان نقل شده که پس خواندن این دعا سوره های ایت الکرسی، فلق، ناس و توحید را هم بخوانید و سپس از خداوند گشایش کار خود را بنا بر حکمت بخواهید.

 

همینطور بخوانید: دعا های بخت گشایی و ازدواج

 

منبع: www.malakut786.com

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *