آخرین خبرها

دعای ایمن شدن از شر و خطرات حیوانات و موجودات

امروز و در یکی دیگر از ادعیه و اذکار سایت دعا شفا به شما عزیزان دعای ایمن شدن از شر و خطرات حیوانات و موجودات را می آموزیم. این دعا سبب می شود که اگر درگیر خطر حیوانی که نیش می زند هستید این دعا را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید و گره های زندگی تان باز می شود.

,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر احتمالی,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر زلزله,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعای رفع خطر در سفر,دعا رفع خطر,دعا برای دفع خطر,دعای دفع خطر وبلا,دعا برای رفع خطر سفر,دعای رفع خطر

دعای-دفع-خطر-حیوان-درنده دعای ایمن شدن از شر و خطرات حیوانات و موجودات

دعای ایمن شدن از شر و خطرات حیوانات و موجودات,دعای رفع خطر و بلا,دعای رفع خطر مسافر,دعا برای رفع خطر در سفر,دعا برای رفع خطر,دعا برای رفع خطر دشمن,دعا برای دفع بلا و خطر,دعا برای رفع خطر بلا,دعا براي رفع خطر,دعا رفع بلایا و خطرات,دعا برای رفع بیماری خطرناک,دعا رفع بلا و خطر,دعا برای دفع خطر زلزله

دعای ایمن شدن از خطرات و بلا ها مجرب

هر کس با ایمان که به سفر رود و با او عصایی باشید از چوب بادام تلخ و آیه 22 سوره قصص را با این آیات (آیات 26 الی 28 سوره قصص) با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند، در آن سفر از شر درندگان و از شر حیوانات زهرناک و از شر دزد محفوظ ماند و هفتاد فرشته او را محافظت کنند تا به خانه خود برگردد و از شر شیطان در آن سفر دور باشد:

«وَلَمَّا تَوَجَّهَ تِلْقَاء مَدْیَنَ قَالَ عَسَی رَبِّی أَن یَهْدِیَنِی سَوَاء السَّبِیلِ»( آیه 22 سوره قصص)

اینم ببین:  دعایی برای کارگشایی و رفع مشکلات و ادای دین و قرض

«قَالَتْ إِحْدَاهُمَا یَا أَبَتِ اسْتَأْجِرْهُ إِنَّ خَیْرَ مَنِ اسْتَأْجَرْتَ الْقَوِیُّ الْأَمِینُ. قَالَ إِنِّی أُرِیدُ أَنْ أُنکِحَکَ إِحْدَی ابْنَتَیَّ هَاتَیْنِ عَلَی أَن تَأْجُرَنِی ثَمَانِیَ حِجَجٍ فَإِنْ أَتْمَمْتَ عَشْرًا فَمِنْ عِندِکَ وَمَا أُرِیدُ أَنْ أَشُقَّ عَلَیْکَ سَتَجِدُنِی إِن شَاء اللَّهُ مِنَ الصَّالِحِینَ. قَالَ ذَلِکَ بَیْنِی وَبَیْنَکَ أَیَّمَا الْأَجَلَیْنِ قَضَیْتُ فَلَا عُدْوَانَ عَلَیَّ وَاللَّهُ عَلَی مَا نَقُولُ وَکِیلٌ» (آیات 26 الی 28 سوره قصص)

هر کس با ایمان سه آیه از اول سوره مبارکه انعام را در صبح با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند حق سبحانه و تعالی هفتاد هزار ملک موکل کند که آن را از بلیات نگاه دارند و بنویسند برای او مثل اعمال هفتاد هزار ملک.

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِینَ کَفَرُواْ بِرَبِّهِم یَعْدِلُونَ.

هُوَ الَّذِی خَلَقَکُم مِّن طِینٍ ثُمَّ قَضَی أَجَلًا وَأَجَلٌ مُّسمًّی عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ.

وَهُوَ اللّهُ فِی السَّمَاوَاتِ وَفِی الأَرْضِ یَعْلَمُ سِرَّکُمْ وَجَهرَکُمْ وَیَعْلَمُ مَا تَکْسِبُونَ»( آیات 1 تا 3 سوره انعام)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *