آخرین خبرها

دعایی بسیار مجرب برای ایجاد عشق و محبت در قلب زن و بی قرار کردن مرد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی بسیار مجرب برای ایجاد عشق و محبت در قلب زن و بی قرار کردن مرد پرداخته ایم. برای بی قرار کردن زن و مرد و جلب عشق و محبت زن و تسخیر قلب دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

8B577E8F-8197-496F-B5F7-16B0A7138E2D-300x141 دعایی بسیار مجرب برای ایجاد عشق و محبت در قلب زن و بی قرار کردن مرد

دعای ایجاد عشق و محبت در قلب زن و بی قرار کردن مرد,دعای محبت و بیقرار کردن معشوق,دعای رسیدن به مرد مورد علاقه,دعای جذب و تسخیر مرد,دعای عشق و محبت مرد,دعای بیقراری معشوق از راه دور,دعای تسخیر و مطیع کردن مرد,طلسم مجرب بیقرار کردن مرد,آیه و سوره بیقرار شدن مرد,دعای دلبستگی و دلتنگی مرد,دعای وابستگی شدید مرد,دعای دیوانه کردن مرد

دعایی بسیار مجرب برای ایجاد عشق و محبت در قلب زن و بی قرار کردن مرد

دعای بیقراری مرد از راه دور :

افرادی که خواهان بیقراری معشوق از راه دور هستند با خواندن دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است می توانند محبوب مورد نظر خود را بدون دسترسی به وی بیقرار خود سازند.

برای این امر بایستی دعای بیقراری معشوق از راه دور که در زیر آمده است را هر صبح هنگام طلوع آفتاب خوانده شود تا با عاشق کردن فرد از راه دور به مراد خود دست یابند

دعا این است :

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَهٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَهٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

دعای دیوانه کردن مرد و جلب محبت مرد :

برای اینکه بتوانید معشوق مورد نظر را دیوانه و وابسته خود کنید بایستی دعای زیر را هنگام غروب آفتاب ۱۰۰ مرتبه بخوانید.

امید است که پروردگار مرحمت کند و معشوق دیوانه و دلبسته شما شود و رسیدن به معشوق میسر گردد.

دعا این است :

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

دعای بیقراری شدید مرد و احضار محبت مرد :

گفته شده است افرادی که خواهان بیقرار کردن شدید معشوق خود هستند بهتر است دعای زیر را به یک لیوان آب خوانده و فوت کرده و آن آب را به خورد فرد مورد نظر خود بدهند امید است که با جلب محبت معشوق او را به شدت بیقراری کند.

دعا این است :

« یا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان. لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان »

دعای ایجاد عشق و محبت شدید زن و مرد :

برای ایجاد عشق شدید و عمیق در دل معشوق بهتر است دعای زیر را بعد از هر نماز یومیه ۷ مرتبه بخوانید و از خداوند بخواهید عشق شما در دل محبوب مورد نظر بیفتد.

دعا این است :

« اللهمَ لَیِّنْ قَلْبَ فلان بن فلان کما لَیَّنْتَ الحَدیدَ لِداود »

دعای دلتنگ کردن معشوق و افزایش محبت مرد به زن :

به منظور دلتنگ کردن معشوق کافی است دعای زیر را را ۶۶۶ مرتبه تکرار کنید و نیت دلتنگ شدن محبوب را داشته باشید. با این دعا معشوق دلتنگ و بیقرار شما خواهد شد.

دعا این است :

« یس وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ ص وَالْقُرْآنِ ذِی الذِّکْرِ ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِیدِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ »

دعای احضار عشق و محبت مرد از راه دور :

برای افرادی که میخواهند عشق خود را از راه دور احضار کنند و هیچ گونه دسترسی به وی ندارند دعای احضار عشق از راه دور توصیه شده است..

دعا این است :

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَهً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

برگرفته از سایت دعایاب

اینم ببین:  ذکر مجرب افزایش ثروت - دعای فراوانی رزق و مال

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *