آخرین خبرها

دعای اسلامی و نسخه مجرب درمان افسردگی و استرس شدید

دعای اسلامی و نسخه مجرب درمان افسردگی و استرس شدید را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

به هر حال نمی توانیم بگوییم که ما تاکنون در زندگی درگیر استرس نشده ایم. بسیاری از ما با افسردگی مواجه می شویم و متوجه این مسئله نمی شویم. برای این وضعیت دعای اسلامی و نسخه مجرب درمان افسردگی و استرس شدید می تواند نتیجه دهد. پس متن کامل این دعا را در ادامه بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

,دعای برای افسردگی شدید,دعا برای افسردگی شدید,دعا جهت افسردگی شدید,دعای مجرب برای درمان افسردگی شدید,دعای افسردگی و اضطراب,دعاي رفع افسردگي,دعاي ضد افسردگي,دعا رفع افسردگی,دعای برای رفع افسردگی,دعا برای رفع افسردگی,دعا برای رفع افسردگی شدید,دعا برای رفع افسردگی فوری,دعا برای رفع افسردگی و اضطراب,دعا برای رفع افسردگی و استرس,دعایی برای رفع افسردگی شدید,

-برای-درمان-افسردگی دعای اسلامی و نسخه مجرب درمان افسردگی و استرس شدید

دعای اسلامی و نسخه مجرب درمان افسردگی و استرس شدید,دعا برای رفع افسردگی شدید مجرب,دعا درمان افسردگی,دعای برای درمان افسردگی,دعا برای درمان افسردگی,دعای مجرب برای درمان افسردگی,دعاهای درمان افسردگی,دعا برای افسردگی بعد از زایمان,دعا برای افسردگی,دعا برای افسردگی و ترس,دعا برای افسردگی مردان,چه دعای برای افسردگی خوبه

برای دفع ترس و اسرتس و افسردگی می توان آیات 45 و 46 سوره مبارکه الاسراء را که به کار بردن آنها خصوصا به جهت دفع ترس، اضطراب، دلهره، دلشوره و همچنین دفع دشمن بسیار موثر است قرائت نمود. این آیات شریفه حصاری محکم است:

«وَ إِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿45﴾ وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّةً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَکَرْتَ رَبَّکَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْاْ عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿46﴾»

اینم ببین:  دعای مجرب افزایش طول عمر – دعای طولانی شدن عمر و سلامتی

دعای درمان افسردگی شدید و مزمن

دعای زیر منسوب به پیامبر گرامی اسلام است؛ درباره این دعا و خاصیت آن از زبان امام علی (ع) نقل شده که هرگاه مشکلات و گرفتاری‌های پیامبر زیاد می‌شد، ایشان این دعا را زمزمه می‌کردند:

یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ، یَا حَیّاً لاَ یَمُوتُ، یَا حَیُّ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ.

کَاشِفُ اَلْغَمِّ، مُجِیبُ دَعْوَةِ اَلْمُضْطَرِّینَ، أَسْأَلُکَ بِأَنَّ لَکَ اَلْحَمْدَ، لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ

بَدِیعُ اَلسَّمَاوَاتِ وَ اَلْأَرْضِ ذُو اَلْجَلاَلِ وَ اَلْإِکْرَامِ.

وَ رَحْمَانُ اَلدُّنْیَا وَ اَلْآخِرَةِ وَ رَحِیمُهُمَا، اِرْحَمْنِی

رَحْمَةً تُغْنِینِی بِهَا عَنْ رَحْمَةِ مَنْ سِوَاکَ یَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِینَ.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *