آخرین خبرها

دعای ازدواج فوری و آسان با پسر مورد علاقه مجرب

در صورتی که دختری هستید که می خواهید با پسر مورد علاقه خود ازدواج کرده و بخت خود را باز کنید. دعا بخوانید. به طور مثال دعای ازدواج فوری و آسان با پسر مورد علاقه مجرب می تواند نتیجه دهد.

در اصل این دعا سبب می شود که عشق و علاقه کسی که دوستش دارید نیز به شما چند برابر شده و مشکلات ازدواج شما نیز یک به یک حل گردد.

,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی سریع بهجت,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشایی برای پسران,دعای بخت گشایی برای زن مطلقه,دعا بخت گشایی سریع دختر,ازدواج دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای برای بخت گشایی سریع دختر

دعای-ازدواج-با-پسر-مورد-علاقه دعای ازدواج فوری و آسان با پسر مورد علاقه مجرب

دعای ازدواج فوری و آسان با پسر مورد علاقه مجرب,آمدن خواستگار دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی سریع و قوی دختر,دعای سریع الاجابه برای بخت گشایی دختر,دعاي بخت گشايي پسران,دعا بخت گشایی پسران,دعا بخت گشایی پسر,دعا برای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعا برای بخت گشایی پسر,دعا جهت بخت گشایی پسر,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعاي بخت گشايي دختردعای بخت گشایی سریع و قوی پسران,دعای بخت گشایی برای مردان,دعای بخت گشایی مرد,

دعا برای ازدواج با معشوق یکی از دعاهای معروف و تضمینی است که جوانان به دنبال آن هستند.اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید این دعا را  که در زیر آمده است را روزی صد مرتبه بخوانید.

انشاالله  اثر کرده و هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج خواهید کرد.

اینم ببین:  ادعیه قوی و مجرب برای ازدواج آسان میان جوانان

دعا به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین ».

همچنین ذکر امن یجیب یکی از تاثبر گذارترین ذکرها برای ازدواج با معشوق است. از سوی عالمان نقل شده است هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از خداوند طلب استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را می شنود و خواسته ی دلش را برآورده می کند. تاثیر این ذکر بر همگان آشکار است.

« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء ».

دعای ازدواج آسان

اگر خواهی کسی را محب خود گردانی، باید  ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخوانید و سپس بر چهل و یک دانه فلفل سیاه در چهار نوبت، بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را بخوانید. سپس آنها را در آتش بیاندازید. انشالله با استفاده از دعای محبت با فلفل سیاه و سوره قریش محبتش به شما افزون شود.
متن سوره قریش که باید بر چهل و یک دانه فلفل سیاه بخوانید:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم.
لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. ﴿٣﴾
الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. ﴿٤﴾

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *