آخرین خبرها

دعای ادای قرض و رفع مشکلات گرفتاری تجربه شده پرخیر

دعای ادای قرض و رفع مشکلات گرفتاری تجربه شده پرخیر

در یکی دیگر از مطالب و عناوین سایت دعا شفا، گره گشای تجربه شده ای به شما خوبان شرح می دهیم که از منابع اسلامی است و باعث می شود در زندگی خود زود تر از مشکلات مالی رها شوید، متن کامل دعای ادای قرض و رفع مشکلات گرفتاری تجربه شده پرخیر و دیگر دعا ها را می توانید در ادامه این مطلب و عناوین و دسته بندی های موضوعی بخوانید.

023630263860237628073 دعای ادای قرض و رفع مشکلات گرفتاری تجربه شده پرخیر
دعای ادای قرض و رفع مشکلات گرفتاری تجربه شده پرخیر

دعای ادای قرض و رفع مشکلات گرفتاری تجربه شده پرخیر,دعای روز یکشنبه,دعای روزی دهنده,دعای روز یازدهم ماه رمضان,دعای روزی و ثروت,دعای روز یازدهم رمضان,دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان,دعای روزی جمعه,دعای روزی از غیب,دعای روزی خانه,دعای روز یازدهم,دعای روزی از امام جواد,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی بعد نماز صبح,دعای روزی صوتی,دعای روزی توسل به امام جواد,دعای روزی کار,دعای روزی بعد از نماز صبح,دعای روزی اور,دعای روزی مجرب,دعای روزی پرخیر

دعای ادای قرض و رفع مشکلات گرفتاری تجربه شده پرخیر

«اللهم ربنا و رب کل شیی ء منزل التوراة و الانجیل و الفرقان، فالق الحب و النوی، اعوذ بک من شر کل دابة أنت آخذ بناصیتها، انت الاول فلیس شیی ء و انت الآخر فلیس بعدک شیی ء و أنت الظاهر فلیس فوقک شیی ء و أنت الباطن فلیس دونک شیی ء صل علی محمد و علی اهل بیته علیه و علیهم السلام، و اقض عنی الدین و اغننی من الفقر و یسر لی کل الامر یا ارحم الراحمین». (20)

 

بار خدایا! ای آفریدگار ما و پروردگارا همه چیز، ای نازل کننده تورات و انجیل و قرآن، ای شکافنده دانه و هسته! از شر هر جنبنده ای که فرمان آن به دست توست، به تو پناهنده می شوم.

اینم ببین:  دعای محبت آسان سریع الاثر و تجربه شده

تو اول هستی و پیش از تو هیچ موجودی نبوده، و تو آخرین خواهی بود و بعد از تو چیزی باقی نمی ماند، و تو آشکاری و برتر و بالاتر از تو چیزی نیست، و تو باطن همه جهان هستی و به جز تو مؤثری در عالم نیست، بر محمد و خاندانش درود فرست،

و قرض مرا تسویه نما، و مرا از بی چیزی و تهی دستی نجات بخش، و همه امور را بر من آسان گردان، ای بخشنده ترین بخشندگان!

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *