آخرین خبرها

دعای آرزو برای رفتن به حج سریع التاثیر مجرب

دعای آرزو برای رفتن به حج سریع التاثیر مجرب

اگر می خواهید هر چه زود تر به حج بروید و بسیار برای شما مسئله مهمی است پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا، مرجع ادعیه و رهگشا های اسلامی دعای آرزو برای رفتن به حج سریع التاثیر مجرب را بخوانید که ان شاء الله زود تر نتیجه می گیرید.

0623086370 دعای آرزو برای رفتن به حج سریع التاثیر مجرب
دعای آرزو برای رفتن به حج سریع التاثیر مجرب

دعای آرزو برای رفتن به حج سریع التاثیر مجرب,دعای سفر حج,دعای هنگام سفر حج,التماس دعا سفر حج,دعا برای سفر حج,دعای رفتن به سفر حج,دعاء سفر حج,التماس دعا برای سفر حج,پیامک التماس دعا برای سفر حج,متن التماس دعا برای سفر حج,دعاء سفر الحج,

دعای آرزو برای رفتن به حج سریع التاثیر مجرب

اللهم ارزقنی الحج الذی افترضته(569) علی من استطاع الیه سبیلاً، و اجعل لی فیه هادیاً و الیه دلیلاً، و قرب لی بعد المسالک، و اعنی علی تأدیه المناسک، و حرم باحرامی علی الناس جسدی، و زد للسفر فی (زادی و)(570) قوتی و جلدی، و ارزقنی رب الوقوف بین یدیک و الافاضه الیک، و أظفرنی(571) بالنجح و احبنی بوافر الربح.
و أصدرنی رب من موقف الحج الأکبر الی مزدلفه المشعر، و اجعلها زلفه الی رحمتک و طریقاً الی جنتک، وقفنی(5722) موقف المشعر الحرام و مقام وقوف(573) الاحرام، و اهلنی لتأدیه المناسک و نحر الهدی المتوامک(574)، بدم یثج و أوداج تمج، اراقه الدماء المسفوحه، و الهدایا(575) المذبوحه، و فری أوداجها علی ما أمرت، و التنفل بها کما رسمت.
و احضرنی اللهم صلاه العید راجیاً للوعد (خائفاً من الوعید)(5766)، حالقاً شعر رأسی و مقصراً، و مجتهداً فی طاعتک مشمراً، رامیاً للجمار بسبع بعد سبع من الاحجار.
و أدخلنی اللهم عرصه بیتک و عقوتک، و (أولجنی)(577) محل أمنک و کعبتک و مساکینک و سوالک (و وفدک)(578) و محاویجک.
و جد علی اللهم بوافر الاجر من الانکفاء و النفر، و اختم (لی)(5799) مناسک حجی و انقضاء عجی، بقبول منک لی و رأفه منک بی، (یا غفور یا رحیم)(580) یا أرحم الراحمین.

اینم ببین:  دعای در امان ماندن از سختی ها و گرفتاری ها تجربه شده

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *