آخرین خبرها

دعایی تضمینی و مجرب برای پذیرفته شدن نماز و نماز خوان شدن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی تضمینی و مجرب برای پذیرفته شدن نماز و نماز خوان شدن پرداخته ایم. برای مقبولیت نماز و عبادت در پیشگاه خداوند بزرگ و مهربان و نمازخوان شدن و خواندن نماز اول وقت دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

2C4BE511-B3F8-4713-B493-4B03774EC229-300x172 دعایی تضمینی و مجرب برای پذیرفته شدن نماز و نماز خوان شدن

دعایی تضمینی و مجرب برای پذیرفته شدن نماز و نماز خوان شدن،دعای مجرب و قوی برای پذیرفته شدن نماز – دعای تضمینی برای نمازخوان شدن,بهترین دعا برای نمازخوان شدن,دعایی تضمینی جهت قبول شدن نماز در پیشگاه خدا

دعایی تضمینی و مجرب برای پذیرفته شدن نماز و نماز خوان شدن 

نیت کند و سوره مبارکه ناس را به طور پیوسته با توجه به معنی آن در قبل از نماز و هنگام نماز وپس از نماز قرائت نماید

*************************************************

از حضرت امام حسن مجتبی(ع) روایت است که حضرت فرمود:

عده ای ازیهودیان به محضر پیامبر(ص) شرفیاب شدند، داناترینشان مسائلی را از پیامبر(ص) پرسید، ازجمله پرسشهای او این بود: ای رسول خدا خبر بده مرا که خداوند جلّت عظمته برای چه و به چه علّت این نماز پنجگانه را در پنج وقت ازشبانه روز بر امّت تو فرض و واجب کرد؟

پیامبر(ص) فرمود: همانا درهنگام زوال آفتاب غیر ازعرش خدا همه چیز تسبیح حضرت حق گویند و به حمد پروردگارم مشغول می گردند. ودر آن هنگام پروردگارم برمن درود می فرستد، دراین ساعت خداوند نماز را برمن و امّتم فرض و واجب ساخت، که خداوند در آیه ٧٨ سوره اسراء می فرماید: «به پا بدار نماز را از بازگشتگاه خورشید (نصفه روز) تا تاریکی شب». واین ساعتی است که جهنمیّان را در قیامت به جهنم وارد می کنند. پس هیچ مومنی نیست که در این ساعت به رکوع یا سجود و یا قیام مشغول باشد مگر اینکه خداوند جَسَدش را بر آتش جهنم حرام می گرداند.

اینم ببین:  دعای مجرب امام سجاد علیه السلام در طلب حاجات و خواسته

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *