آخرین خبرها

دستور و دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه

دستور و دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه

در این مطلب گره گشای تجربه شده ای به شما عزیزان و همراهان همیشگی سایت دعا شفا شرح می دهیم که باعث زیاد شدن علاقه و محبت می شود، متن کامل دستور و دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه را در ادامه بخوانید که ان شاء الله هر چه زود تر به حاجت خود می رسید و علاقه شخص مورد نظر را جلب می کنید.

083608736203860 دستور و دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه
دستور و دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه

دستور و دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه,دعای جلب علاقه,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت قوی,دعای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت همسر,دعاي جلب محبت,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعاي جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت معشوق فوری,دعای جلب محبت معشوق با فلفل سیاه,دعای جلب محبت معشوق روی شیرینی,دعای جلب محبت معشوق از دور,دعای جلب محبت معشوق برای ازدواج,دعاهای جلب محبت معشوق,

دستور و دعای مجرب برای جلب محبت و زیاد شدن علاقه

در تحبیب مجرب، بیاورد پنج عدد بیضه مرغ (تخم مرغ) و بر هر یک یکمرتبه سوره یاسین را بخواند و به هر مبین که برسد (هر دفعه که در قرائت سوره یاسین به کلمه مبین میرسد) به آن بیضه بدمد ، آن بیضه ها را بشکند و خاگینه کند و شیرینی داخل آن کند و بخورد هر که خواهد بدهد (به هر که خواهد بخوراند) که از محبت او دیوانه گردد. مجرب است.

 

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.

اینم ببین:  دعای بازگشت فراری به خانه و بازگشت گمشده 100% تضمینی و مجرب

فقط در امر حلال استفاده شود.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *