آخرین خبرها

دستور قوی برای کسب رزق و زیاد شدن روزی پرخیر

دستور قوی برای کسب رزق و زیاد شدن روزی پرخیر

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها و عناوین سایت دعا شفا گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که زندگی تان را دگرگون می کند و اگر می خواهید به روزی زیادی برسید و از مشکلات و گرفتاری های کوچک و بزرگ مالی رها شوید دستور قوی برای کسب رزق و زیاد شدن روزی پرخیر نتیجه بخش است.

073628362083 دستور قوی برای کسب رزق و زیاد شدن روزی پرخیر
دستور قوی برای کسب رزق و زیاد شدن روزی پرخیر

دستور قوی برای کسب رزق و زیاد شدن روزی پرخیر,دعای افزایش مال و ثروت,دعاي افزايش مال و ثروت,دعای زیاد شدن مال و ثروت,دعا برای افزایش مال و ثروت,دعا جهت افزایش مال و ثروت,دعای کسب مال و ثروت,دعاهای افزایش مال و ثروت,دعا افزایش مال و ثروت,دعا برای کسب مال و ثروت,دعای مال حلال و فرزندان صالح,دعای زیاد شدن مال و علم,دعا مال وثروت,دعای مال وثروت,دعا برای مال وثروت,دعای افزایش مال وثروت,دعای حفظ مال و جان,دعا برای حفظ مال و جان,دعاي حفظ جان و مال,دعای برای حفظ جان و مال,دعا برای زیاد شدن مال و ثروت,دعای مال و فرزند

دستور قوی برای کسب رزق و زیاد شدن روزی پرخیر

“کرسی” را همان جسم بزرگ کیهانی دانسته‌اند که تمام اجزائی که در آسمان و زمین است در آن جای می‌گیرد. از حضرت علی(علیه‌السلام) نقل شده است که آسمان و زمین و تمام موجودات در داخل این کرسی قرار گرفته‌اند که هماره چهار فرشته به اذن خداوند آن را حمل می‌کنند.

یکی از دستوراتی که برای برآورده شدن حاجات وارد شده دستورالعملی است که حضرت علی (علیه‌السلام) آن را مرقوم فرمودند و آن را “طلسم عظیم‌القدر” می‌نامند که آیة‌الکرسی  یکی از اجزای این طلسم بزرگ می‌باشد.

اینم ببین:  دعای مجرب و سریع التاثیر جهت دنیا و آخرت

از حضرت علی (علیه‌السلام) روایت شده است که فرمودند: « هرکس الله اکبر را 50 مرتبه ، بسم الله الرحمن الرحیم را 10 مرتبه و آیة‌الکرسی، سوره اخلاص، سوره ناس و فلق را یک‌بار بنویسد و آن را بر بازوان خود ببندد آن طلسم بزرگی است که هر سؤال و خواهشی داشته باشد خداوند به او مرحمت خواهد کرد.»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *