آخرین خبرها

دستور ختم سوره انعام برای دفع بلا ها و خطرات

دستور ختم سوره انعام برای دفع بلا ها و خطرات

به شما عزیزان در ادامه یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا رهگشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر درگیر بلا، خطرات و همین طور مشکلات ریز و درشت در زندگی هستید، هر چه زود تر از این وضعیت نجات پیدا کنید.

02630637206387 دستور ختم سوره انعام برای دفع بلا ها و خطرات
دستور ختم سوره انعام برای دفع بلا ها و خطرات

دستور ختم سوره انعام برای دفع بلا ها و خطرات,دعای دفع خطر,دعای دفع خطر زلزله,دعای دفع خطر سیل,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعا رفع خطر,دعا برای دفع خطر,دعای رفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر زلزله

دستور ختم سوره انعام برای دفع بلا ها و خطرات

به سند معتبر از امام صادق علیه السلام منقول است: سوره انعام یک دفعه نازل شد، و هفتاد هزار ملک آن را مشایعت کردند تا نزد حضرت رسول صلی الله علیه و آله آوردند، پس این سوره را تعلیم نمائید و بزرگ دارید، که اسم اعظم الهی درهفتاد موضع این سوره هست، و اگر مردم بدانند در قرائتش چه فضیلت و ثواب هست هرگزترک ننمایند قرائتش را. (284)
و از عبدالله بن عباس منقول است: کسی که سوره انعام را هر شب بخواند، در روز قیامت از جمله ایمنان باشد، و به دیده خود هرگز جهنم را نبیند. (285)
و به سند معتبر از امام رضا علیه السلام منقول است که: سوره انعام را یک دفعه نازل ساختند و هفتاد هزار ملک مشایعت آن کردند، و آواز بلند کرده بودند به تسبیح و تکبیر و تهلیل تا نزد حضرت رسول صلی الله علیه و آله آوردند. پس هر که این سوره را بخواند، آن هفتاد هزار ملک تسبیح بگویند از برای او تا روز قیامت. (286)
و از امام محمد باقر علیه السلام منقول است: اگر علتی داشته باشی که خوف هلاک از آن داشته باشی، سوره انعام را بخوان که مکروهی به تو نمی رسد از آن علت. (287)

اینم ببین:  آیه قرآنی سریع الاثر برای جلب رزق و روزی زیاد 100% تضمینی و مجرب

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *