آخرین خبرها

دستورالعمل قرآنی برای رفع نحوست و بدبیاری در زندگی مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دستورالعمل قرآنی برای رفع نحوست و بدبیاری در زندگی مجرب پرداخته ایم. برای رفع نحسی و بدبیاری و رفع مشکلات و رفع اتفاقات تلخ و ناخوشایند در زندگی دعا و دستورالعمل قرآنی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

5B95835E-5C8D-42D4-8847-7848C4F54997-300x200 دستورالعمل قرآنی برای رفع نحوست و بدبیاری در زندگی مجرب

دستورالعمل قرآنی برای رفع نحوست و بدبیاری در زندگی مجرب,دستورالعمل مجرب برای رفع نحسی و بدبیاری در زندگی و حل مشکلات,دستورالعمل رفع نحسی در زندگی,دعای رفع بدبیاری در کارها,دعای رفع نحسی و بدبیاری,دستور مجرب برای رفع مشکلات زندگی,دعای رفع مشکلات,دعای رفع بدبیاری

دستورالعمل قرآنی برای رفع نحوست و بدبیاری در زندگی مجرب

مقداری نمک دانه درشت و غیر پودری یک کیلو یا بیشتر ( به قدر پاشیدن آن در کناره های دیوارهای منزل و حیاط ) آماده کنید ٫ آن را در یک ظرف گذاشته ٬ وضو بگیرید و دست راستتان را خشک کرده و اینگونه عمل کنید هنگام غروب دست راست خود را روی نمک قرار داده و ۳۱۳ مرتبه این اسماء‌ را به نیت رفع مشکل بخوانید ( الله الحی القیوم العلی العظیم )

دستورالعمل مجرب برای رفع نحسی و بدبیاری در زندگی و حل مشکلات

خواندن هر پنج اسم با هم یک مرتبه محسوب میشود . بعد از اتمام قرائت نمکها را در همه جای خانه مخصوصا گوشه های حیاط و اتاقها بریزید و موقع ریختن آن مرتبا این آیه را تکرار کنید ( وَ لایَؤُدُهُ حِفْظُهُما و هُوَ العَلیُّ العَظیمُ ) و همینطور تکرار کنید تا نمک تمام شود.

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

اینم ببین:  ذکر های مجرب برای طلب آرامش در خواب و رفع سختی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *