آخرین خبرها

دستورات و دعا های دفع اثر جن سریع التاثیر

دستورات و دعا های دفع اثر جن سریع التاثیر

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان دعای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود در صورتی که درگیر اثر اجنه روی زندگی تان شده اید هر چه زود تر این مشکل حل شود؛ متن کامل این دعا و دستورات را در ادامه بخوانید تا ان شاء الله مشکلات حل شود.

036807281232 دستورات و دعا های دفع اثر جن سریع التاثیر
دستورات و دعا های دفع اثر جن سریع التاثیر

,دعای دفع جن,دعای دفع جن از خانه,دعای دفع جن از بدن,دعای دفع جن عاشق,دعای دفع جن زدگی,دعای دفع جن و شیاطین,دعاي دفع جن,دعای دفع جن و پری,دعای دفع جن و انس,دعای دفع جن و همزاد

دستورات و دعا های دفع اثر جن سریع التاثیر

راوی می گوید: ديدم امام رضا عليه السّلام بر در انبار هيزم ايستاده و با کسی صحبت می کند، ولی من كسى را نميديدم، گفتم: اى آقای من با كه سخن می گویی؟ حضرت فرمود: اين (جنّی است به نام) عامر زهرائى، آمده و  از شخصی شكايت دارد، گفتم :

اى آقای من، مي خواهم سخن او را بشنوم، حضرت فرمود: اگر سخنش را بشنوى يك سال تب ميكنى! گفتم: اى آقاي من، ميخواهم بشنوم، فرمود: بشنو، گوش دادم مانند سوت بود و به مدت يك سال تب كردم!

الكافي (ط – الإسلامية)، ج‏1، ص: 395

حتی این ارتباط گاهی ممکن است سبب جنون و از دست دادن عقل شود چنانچه خداوند متعال می فرماید:

الَّذِينَ يَأْكُلُونَ الرِّ‌بَا لَا يَقُومُونَ إِلَّا كَمَا يَقُومُ الَّذِي يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ .

آنان كه ربا ميخورند، روز قیامت از گور برنخيزند مگر مانند كسى كه به واسطه تماس با شيطان، عقل خود را از دست داده است‏.

اینم ببین:  دعای دفع شیاطین و اجنه از خانه - خارج کردن شیطان و جن از بدن

در روایات دیگر توصیه شده است که هنگام در آوردن لباس “بسم الله” گفته شود تا جن ها آن را نپوشند، که از این روایات می توان مضرّ بودن تماس و یا ارتباط غیر مستقیم با جن ها را نیز استفاده کرد.

پیامبر اکرم ص می فرماید :

دستمال گوشت را در اطاق مگذاريد زيرا جايگاه شيطان است و نيز خاك و زباله را پشت درب منزل نگذاريد بماند؛ زيرا مكان شيطان مى‏باشد و هنگامى كه يكى از شما لباسش را در مى‏آورد بايد بسم اللَّه بگويد، چه آنكه اگر بسم اللَّه گفته نشد جن‏ آن را مى‏پوشد تا صبح گردد.

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص فِي كَلَامٍ كَثِيرٍ لَا تُؤْوُوا مِنْدِيلَ اللَّحْمِ فِي الْبَيْتِ فَإِنَّهُ مَرْبِضُ الشَّيْطَانِ وَ لَا تُؤْوُوا التُّرَابَ خَلْفَ الْبَابِ فَإِنَّهُ مَأْوَى الشَّيَاطِينِ وَ إِذَا خَلَعَ أَحَدُكُمْ ثِيَابَهُ فَلْيُسَمِّ لِئَلَّا تَلْبَسَهَا الْجِنُّ فَإِنَّهُ إِنْ لَمْ يُسَمِّ عَلَيْهَا لَبِسَتْهَا الْجِنُّ حَتَّى يُصْبِحَ

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *