آخرین خبرها

دستورات عظیم برای زیاد شدن رزق و روزی و موفقیت در کسب

دستورات عظیم برای زیاد شدن رزق و روزی و موفقیت در کسب

هر کدام از اهدافی که پیش و روی زندگی خود داریم عموما وابسته به کسب و رزق می باشند و اگر شما در زندگی خود وضع اقتصادی خوبی نداشته باشید قطعا سد راه های زیادی را پیش و روی خودتان می بینید، برای رهایی از این شرایط در این مطلب سایت دعا شفا دستورات عظیم برای زیاد شدن رزق و روزی و موفقیت در کسب را می خوانیم. این دستورات از بزرگان دین روایت شده است و قطعا می تواند تاثیرگذار باشد.

273860302672069320673 دستورات عظیم برای زیاد شدن رزق و روزی و موفقیت در کسب
دستورات عظیم برای زیاد شدن رزق و روزی و موفقیت در کسب

دستورات عظیم برای زیاد شدن رزق و روزی و موفقیت در کسب,دعای روزی,دعای روز یکشنبه,دعای روزی حلال,دعای روزی دهنده,دعای روزی امام جواد,دعای روزی زیاد,دعای روزی صوتی,دعای روزی بیشتر,دعای روزی چهارشنبه,دعای روزی زیاد مغازه,دعای روزی از غیب,دعای روزی قوی,دعای روزی شنبه,دعای روزی جمعه,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی و برکت,دعای روزی ایت الله بهجت,دعای روزی برکت,دعای روزی کار,دعای روزی روز جمعه,دعای پر خیر و برکت زیاد شدن روزی,دعای کسب روزی مجرب,

دستورات عظیم برای زیاد شدن رزق و روزی و موفقیت در کسب

فیض کاشانی نقل کرده است که هر کس سوره ی «عادیات» را به عدد اسم مبارک حضرت امیرالمومنین (ع)، (۱۱۰ بار)بخواند – و این سوره در شان آن حضرت نازل شده است _ روزی او از جایی می‌رسد که گمان نداشته باشد و هر کس این سوره را بسیار بخواند، قرضش ادا شود و از همه ی مخلوقات محفوظ خواهد بود. ان شاءالله تعالی.

حاج شیخ محمد تقی انصاری همدانی فرمودند: ابتدا سه مرتبه سوره ی مبارکه ی «توحید» را بخوان، بعد سه مرتبه به ساحت مقدس چهارده معصوم صلوات بفرست، آن گاه سه بار دو آیه ی شریفه ی ۲ و ۳ سوره ی «طلاق»؛ «و مَن یَّتَّقِ اللهَلِکُلِّ شیءٍ قَدراً» قرائت کن و باز سه صلوات بفرست و بدان که سریعاً روزی می‌رسد و مجرب است.

اینم ببین:  دعای مجرب بازگشت مال از دست رفته و کسب روزی پرخیر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *