آخرین خبرها

خواص و دعای مجرب برای ادای قرض و رهایی از بدهی

خواص و دعای مجرب برای ادای قرض و رهایی از بدهی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشا های تجربه شده و قوی می آموزیم که باعث می شود به قرض و بدهی ها اگر برسید از آن ها هر چه زود تر خلاص شوید و از مشکلات و بدهی های مالی نیز سریع تر عبور کنید.

232083620873260873 خواص و دعای مجرب برای ادای قرض و رهایی از بدهی
خواص و دعای مجرب برای ادای قرض و رهایی از بدهی

خواص و دعای مجرب برای ادای قرض و رهایی از بدهی,دعای پرداخت قرض و بدهی,دعای پرداخت قرض سنگین,دعا پرداخت قرض,دعای پرداخت بدهی,دعای پرداخت بدهی فوری,قویترین دعای پرداخت قرض,دعای فوری پرداخت قرض,دعای جهت پرداخت قرض,دعای برای پرداخت قرض,دعا برای پرداخت قرض سنگین,دعا برای پرداخت قرض,دعا جهت پرداخت قرض,دعای مجرب برای پرداخت قرض,دعای سریع الاجابه برای پرداخت قرض,دعای بسیار مجرب برای پرداخت قرض

خواص و دعای مجرب برای ادای قرض و رهایی از بدهی

مردى به خدمت امام موسى كاظم علیه السلام شكایت كرد كه كار من بسته شده است و به هر كارى كه متوجه مى شوم ، سود نمى یابم و به هر حاجت كه روى نهم برآورده نمى شود. حضرت فرمودند: بعد از نماز صبح ده مرتبه بگو:
سبحان اللّه العظیم و بحمده استغفر اللّه و اسئله من فضله .
راوى گوید: بعد از مدتى مال بسیار به دست من آمد.

دعاى اداى قرض از امام صادق علیه السلام

عیاشى از عبداللّه بن سنان روایت كرده است : به خدمت حضرت صادق علیه السلام رفتم حضرت فرمودند: مى خواهى تو را دعایى تعلیم كنم كه چون بخوانى حق تعالى قرض تو را ادا كند و حال تو نیكو شود؟ گفتم : چه بسیارمحتاجم به چنین دعا. حضرت فرمود: بعد از نماز صبح بگو:

اینم ببین:  دعای رفع مشکلات مالی و پرداخت بدهی ها و قرض ها سریع الاثر

توكلت على الحى القیوم الذى لایموت و الحمدللّه الذى لم یتخذ ولدا ولم یكن له شریك فى الملك و لم یكن له ولى من الذل و كبره تكبیرا اللهم انى اعوذ بكمن البوس و الفقر و من غلبه الدین و السقم و اسئلك ان تعیننى على اداء حقك الیك والى الناس (و به روایت شیخ طوسى چنین است و من غلبه الدین فصل على محمد و اله واعنى على اداء حقك الیك و الى الناس

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *