آخرین خبرها

ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت

ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین سایت دعا شفا، مرجع دعا ها و اذکار اسلامی و قرآنی قصد داریم به شما عزیزان ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت را شرح دهیم که باعث می شود از سختی ها و مشکلات قبل ازدواج رها شوید.

متن کامل ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت را هم اکنون بخوانید.

0236207836278627 ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت
ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت

ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت,دعای جلب محبت,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت قوی,دعای جلب محبت سریع,دعاي جلب محبت,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعاي جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت معشوق فوری,دعای جلب محبت معشوق با فلفل سیاه,دعای جلب محبت شدید از راه دور,دعای جلب محبت شدید,دعای جلب محبت شدید معشوق,دعای جلب محبت سریع از راه دور,دعای جلب محبت سریع الاجابه,دعای جلب محبت سریع و فوری,دعای جلب محبت سریع

ختم و طریقه جلب برای ازدواج و گشایش بخت

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

اینم ببین:  دعای بازگشت معشوق و جلب محبت به رابطه

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۲۵.۰۴.۱۷ ۱۵:۱۱] امام صادق ؏ ؛
هر کس که خالصانه بر تلاوت
《 سوره نساء 》 مداومت نماید
محبت همسرش به او زیاد شود

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۰۱.۰۵.۱۷ ۱۴:۱۶] براے_رسیدن_بـہ_حاجت_از_شیخ_بهایے

از شیخ بهاء الدین ( شیخ بهایے ) نقل است هر ڪس این دعا را بخواند در حالے ڪـہ دلش صاف باشد و اعتفاداتش نیز صحیح باشد چنانچـہ بـہ هدف شرعے خویش نرسید در روز قیامت بر علیـہ من شڪایت ڪند !!!!

این دعا براے شفاے بیماران نیز تجوید مے شود و چنانچـہ بیمار خوب نشد حتما اجلش رسیدہ است و ڪارے نمے توان ڪرد خواندن این دعا در مسجد بهتر است و آن این دعا این است هفتاد مرتبـہ بگوید :

لا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ بِعِزَّتِكَ‏ وَ قُدْرَتُكَ‏ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ بِحَقِ‏ حَقِّكَ‏ وَ حُرْمَتِكَ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ فَرِّج بِرَحْمَتِكَ

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *