آخرین خبرها

ختم سوره یاسین برای حضرت ام البنین,طریقه ختم سوره یس هدیه به ام البنین

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com ختم سوره یاسین برای حضرت ام البنین,طریقه ختم سوره یس هدیه به ام البنین را قرار دادیم . برای برآورده شدن حاجات و خواسته ها یکی از بهترین روشها ختم سوره مبارکه یاسین و هدیه ثواب آن به حضرت ام البنین (ع) می باشد . اگر به دنبال یک روش فوق العاده مجرب برای حاجت روایی هستید پیشنهاد ما ختم سوره یاسین و هدیه آن به حضرت ام البنین …

ختم-سوره-یاسین-برای-حضرت-ام-البنینطریقه-ختم-سوره-یس-هدیه-به-ام-البنین ختم سوره یاسین برای حضرت ام البنین,طریقه ختم سوره یس هدیه به ام البنین

روش و نحوه ختم سوره یاسین,ختم سوره یاسین برای ام البنین,ختم سوره یاسین و هدیه به ام البنین,هدیه ثواب سوره یاسین به ام البنین

ختم سوره یاسین برای حضرت ام البنین,طریقه ختم سوره یس هدیه به ام البنین

ختم سوره یاسین هدیه به ام البنین برای حاجت روایی

ختم سوره یاسین به نیابت از حضرت ام البنین به این تریب است که از شب جمعه شروع کرده و به مدت هشت شب (تعداد اولاد حضرت زهرا (س) و حضر ام البنین) مابین نمازهای مغرب و عشا، سوره یاسین را قرائت کنید.

به این نحو که:

در شب اول که جمعه است به نیابت از حضرت عباس (ع) سوره یاسین را تلاوت کرده و به روح خانم ام البنین هدیه کنید. پس نماز مغرب و قبل از خواندن نماز عشاء نیز زیارت حضرت ام البنین را بخوانید و بعد از آن به تعداد 135 صلوات به روح حضرت ام البنین هدیه کنید.

روز دوم مصادف با روز شنبه است که نیابت از عبدالله، فرزند دیگر خانم ام البنین سوره یاسین را قرائت کرده و به روح ایشان هدیه کنید. سپس بین نمازهای مغرب و عشا، زیارت ام البنین را بخوانید و با ذکر 135 صلوات به روح حضرت ام البنین هدیه نمایید.

روز سوم این ختم شب یکشنبه می‌شود. در این شب به نیابت از عثمان، پسر دیگر حضرت ام البنین سوره یاسین را تلاوت کرده و به روح حضرت ام البنین هدیه شود. سپس بین نمازهای مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را بخوانید و 135 صلوات به روح ام البنین هدیه کنید.

روز چهام مصادف با دوشنبه می‌شود. در این شب به نیابت از جعفر، فرزند دیگر ام البنین سوره مبارکه یاسین را تلاوت کرده و به روح ایشان خوانده و سپس میان نمازهای مغرب و عشاء، زیارت حضرت ام البنین را بخوانید و بعد از آن  135 صلوات به روح ام البنین هدیه کنید.

در پنجمین روز که سه شنبه می‌شود به نیابت از حضرت زینب (س) سوره یاسین را تلاوت کنید و به روح حضرت ام البنین هدیه کنید. سپس بین نمازهای مغرب و عشاء، زیارت ام البنین خوانده شود و پس از آن 135 به صلوات به روح ایشان هدیه کنید.

ششمین شب مصادف با شب چهارشنبه است. در این شب به نیابت حضرت ام کلثوم (س) سوره یاسین قرائت و به روح حضرت ام البنین هدیه شود. سپس بین نماز مغر و نماز عشاء زیارت حضرت ام البنین خوانده شده و 135 ذکر صلوات به روح ایشان هدیه شود.

هفتمین روز مصادف با شب پنج شنبه می‌شود که در آن سوره یاسین را به نیابت از امام حسن (ع) بخوانید و به روح حضرت ام البنین هدیه کنید و بین نمازهای مغرب و عشاء، ذکر زیارت حضرت ام البنین خوانده شده و در انتها 135 ذکر صلوات به روح حضرت ام البنین هدیه کند.

هشتمین روز مقارن با شب جمعه است که به نیابت از امام حسین (ع) سوره یاسین را قرائت کرده و روح حضرت ام البنین هدیه شود و بین نمازهای مغرب و عشاء زیارت حضرت ام البنین خوانده شود و 135 مرتبه ذکر صلوات به روح این بانو هدیه شود.

,یاسین ام البنین,سوره یاسین ام البنین,یس برای ام البنین,ختم سوره یاسین ام البنین,سوره یس نذر ام البنین,سوره یس برای ام البنین,سوره یس توسل به ام البنین,سوره یاسین تقدیم به حضرت ام البنین,ختم یس برای ام البنین,خواندن یاسین برای ام البنین,ختم سوره یس برای ام البنین,ختم سوره یس نذر ام البنین,ختم سوره یاسین هدیه به ام البنین

اینم ببین:  دعای چند برابر شدن مهر و محبت بین زن و شوهر 100% تضمینی و مجرب

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *