آخرین خبرها

ختم ذکر لا حول ولا قوه الا بالله برای ازدواج مجرب و تضمینی

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com ختم ذکر لا حول ولا قوه الا بالله برای ازدواج مجرب و تضمینی را قرار دادیم . از ختم های بسیار مجرب و سریع الاجابه برای برآورده شدن حاجت ازدواج و رفع مشکلات ازدواج و آسان شدن ازدواج ختم ذکر عظیم الشان لا حول ولا قوه الا بالله می باشد . سایت ذکر و دعای دعا شفا …

,ذکر لاحول و لا قوه الا بالله العلی العظیم,ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم معنی,ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم در خواب,ذکر لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم,فواید ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم,خواص ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم,ذکر ماشاءالله لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم,معنی ذکر لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم,ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم نی نی سایت,ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم برای حاجت,ذکر لاحول و لا قوه الا بالله,خواص ذکر لاحول ولا قوه الا بالله,تعداد ذکر لاحول ولا قوه الا بالله,ذکر لا حول ولا قوه الا بالله علی العظیم,ذکر لا حول ولا قوة الا بالله نی نی سایت,معنی ذکر لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم,ذکر لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم,فواید ذکر لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم,فضل ذكر لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم,فوائد ذكر لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم,فضل قول لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم,خواص ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم,خواص ذکر ماشاءالله لا حول ولا قوه الا بالله,خواص گفتن ذکر لا حول ولا قوه الا بالله,خواص ذکر لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم,ذکر ماشاءالله لا حول ولا قوة الا بالله علی العظیم,ذکر لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم,ختم ذکر لا حول ولا قوة الا بالله نی نی سایت

ختم-ذکر-لا-حول-ولا-قوه-الا-بالله-برای-ازدواج-مجرب-و-تضمینی ختم ذکر لا حول ولا قوه الا بالله برای ازدواج مجرب و تضمینی

ذکر ذکر لا حول ولا قوه الا بالله برای ازدواج,ذکر ذکر لا حول ولا قوه الا بالله,ذکر سریع الاجابه ازدواج,ذکر قوی و مجرب ازدواج,بهترین ذکر برای رفع مشکلات ازدواج

ختم ذکر لا حول ولا قوه الا بالله برای ازدواج مجرب و تضمینی

«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»

یعنی هیچ نیرو و توانى جز از سوى خداوند بلندمرتبه و بزرگ نیست‏.

واژه «حول» در لغت به معنای حرکت و جنبش، و «قوّه» به معنای استطاعت و توانایی است.

بنابراین، معنای عبارت فوق این است که: هیچ حرکت و قدرتی در جهان آفرینش جز به مشیت خداوند متعال و بزرگ وجود ندارد.

این ذکری است که خداوند در شب معراج به پیامبر اکرم(ص) هدیه داده است:

«عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: قَالَ اللَّهُ تَعَالَى لِنَبِیِّهِ لَیْلَهَ الْمِعْرَاجِ أَعْطَیْتُکَ کَلِمَتَیْنِ مِنْ خَزَائِنِ عَرْشِی لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ وَ لَا مَنْجَى مِنْکَ إِلَّا إِلَیْک».‏

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

این ذکر آثار و برکات فراوانی دارد.

اینم ببین:  دعای مجرب و سریع التاثیر و دستور حل و رفع انواع گرفتاری ها

امام صادق(ع) از رسول خدا(ص) نقل می‌کند:

هر کس فقر بر او فشار آورد، جمله «لا حَولَ و لا قُوّهَ إلّاباللَّه العلىّ العظیم» را زیاد بگوید که فقر را بر طرف می‌کند:

«وَ مَنْ أَلَحَّ عَلَیْهِ الْفَقْرُ، فَلْیُکْثِرْ مِنْ قَوْلِ «لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ» یَنْفِی عَنْهُ الْفَقْرَ».

در روایت آمده است پیامبر اکرم(ص) به على (ع) فرمود:

چون در ورطه‌‏اى هولناک افتى، بگو:

«بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الّا بالله العلىّ العظیم»

‏ که خداوند به وسیله این دعا بلا را بر می‌گرداند.

«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»…

ذکر افراد مؤمن و اولیای الهی است؛ آنان که حول و قوتى در مقابل قدرت و اراده و عظمت پروردگار متعال براى خود قائل نیستند، و در انجام وظایف بندگى و اوامر الهى پیوسته کوشا می‌باشند؛ از ظاهر و باطن، و در نهان و آشکار، عبادت و اطاعت خداوند متعال را به جا می‌آورند، و حالات بود و نبود، زیادى و کمى، مدح و ذم، و عزت و ذلت در نظر آنان برابر و یکسان است؛ زیرا همه این حالات مختلف از مبدأ واحد و از یک سر چشمه سرازیر می‌شود و جریان پیدا می‌‏کند.
آنان چون خداوند عزیز متعال را به عینه و از روی شهود، حاضر و محیط و ناظر و قیوم و مالک و سلطان دیده، و خود، بلکه همه موجودات جهان را در تحت نظر و احاطه و سلطنت و قیومیت او محو و فانى دیدند، قهراً و بی‌اختیار پیوسته در مقام عبودیت و بندگى و اطاعت بوده، و سراپا تسلیم و مطیع و خاضع شده، و هیچ‌گونه حول و قوتى از غیر او نخواهند دید.
و در این‌جا است که حقیقت «لا حول و لا قوه الا باللَّه العلى العظیم» را چنان‌که شایسته است مشاهده خواهند کرد؛ یعنى هیچ‌گونه تحول در حالات مختلف جهان و موجودات، و هیچ‌گونه ظهور نیرو و قدرتى پدید نشود، مگر از او و به سبب او و هیچ موجودى را حول و قوتى از خود نیست.

فضیلت ذکر لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

در اهمیت “لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم” همین بس که ذکری است که از جانب خداوند در شب معراج به پیامبر (ص) هدیه داده شده است. و سر مطهر امام حسین (ع) در دمشق ذکر لا حول و لا قوه الا بالله را تکرار می نموده است.

برطرف کردن غم:

پیامبر فرموده اند که لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم گنجی از بهشت است، دارویى است که نود و نه بیمارى را بهبود مى بخشد که آسانترین آنها اندوه است.

یکی از فضایل ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم برآورده شدن حاجات است.

برای هر حاجتی که دارید می توانید نیت کنید و این ذکر را به تعداد خاصی تکرار کنید.

امام محمد باقر (ع) به گفتن ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم بسیار سفارش کرده اند. این ذکر در بین الطلوعین بسیار سفارش شده است.
حضرت محمد (ص) لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم، را ذکر فرشتگان حامل عرش (تسبیح حمله العرش) نامیده اند. در روایات آمده است زمانی حمل عرش بر فرشتگان سخت می شد آن ها ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم را تکرار می کردند

تأخیر انداختن زمان مرگ:

از امام صادق (ع) نقل شده که اگر روزانه ۱۰۰۰ بار بگویید لا حول ولا قوه الا بالله العلى العظیم، بلا از شما دور می شود عمرتان طولانی می شود.

اگر هنگام خارج شدن از منزل بگویید لا حول ولا قوه الا بالله العلى العظیم و سپس بگویید توکلت على الله، فرشته ها محافظ شما خواهند بود.

ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم شیطان را از شما دور میکند.

امام صادق (ع) فرموده اند: گفتن بسم الله و بالله محمد رسول الله و لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم، اللهم امسح عنى ما احذر وسوسه شیطان را از شما دور می کند.

به شما نیرو بخشیده و انجام کارهای سخت را برایتان ممکن می سازد.

درمان درد:

از امام صادق نقل شده که هر گاه دست خود را بر موضع درد گذاشته و ۳ بار ذکر زیر را بگویید درد شما کاهش می یابد:

بسم الله و بالله و محمد رسول الله صلى الله علیه و آله و لا حول و لا قوه الا بالله اللهم امسح عنى ما اجد

به نام مقدس ‍ خدا و مقام رسول خدا حضرت محمد (ص ) استعانت و کمک مى جویم چون غیر از قدرت خدا هیچ قدرتى را موثر نمى دانم ، خدایا دردى را که در وجودم احساس مى کنم برطرف فرما.

فقر و نداری را برطرف کرده و باعث افزایش ثروت می شود.

از امام صادق (ع) روایت شده اگر بعد از خواندن نماز صبح و مغرب ۷ بار بگویید بسم الله الرحمن الرحیم ، لا حول ولا قوه الا بالله العلى العظیم از بلا دور می شوید.

ذکری است که پیامبر به امیرالمومنین (ع) توصیه نموده اند و حضرت علی (ع) به کمیل بن زیاد سفارش کرده بود در هنگام سختی ها این ذکر را زیاد بگوید.

طریقه ختم ذکر لاحول ولاقوه الا بالله

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم ۱۰۰۰ مرتبه یکی از روش های رایج ختم آن است. ختم لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم برای ازدواج، برای بچه دار شدن، رفع چشم زخم، ثروتمند شدن و برای رفع هر مشکل و اجابت هر خواسته ای سفارش شده است.

این ذکر یک دعای سریع الاجابه برای شفای بیمار است. برای ختم ذکر لاحول ولاقوه الا بالله می توانید آن را به تعداد حروف ابجد حضرت جواد (ع) تکرار کنید که برای شفای مریض بسیار سفارش شده است.

✅تاثیر بسیار ذکر «لاحول و لا قوه الا بالله»

اینم ببین:  دعایی برای جلب مهر و محبت و عاشق کردن فرد مورد نظر از راه دور

امام صادق (ع) فرموده است :

🍃هرگاه از قدرتمند، یا چیز دیگری ناراحت و اندوهناک شدید، ذکر «لاحول و لا قوه الا بالله» را زیاد تکرار کنید، زیرا این ذکر کلید گشایش هرگونه گرفتاری و ناراحتی است، و گنجی است از گنجهای بهشت.» و نیز فرمود:

رسول اکرم (ص) فرمود:

🍃«ذکر «لا حول و لا قوه الا بالله» نود و نه درد را شفا می دهد که ساده ترین آنها اندوه است.»

🍃و نیز فرمود: «در شب معراج ابراهیم خلیل بر من گذر کرد، و گفت: به امتت امر کن در بهشت، بسیار درخت نشاء نمایید که زمینش وسیع و خاکش پاک است.»

🍃گفتم «نشاء بهشت» چیست؟

پاسخ داد: لا حول و لا قوه الا بالله

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *