آخرین خبرها

ختم دستور + سوره زیاد شدن رزق و پول و مال

در این مطلب قصد داریم عناوین جامعی برای رفع مشکلات مالی به شما بیاموزیم. در صورتی که می خواهید به رزق و روزی زیادی دست یابید. مشکلات مالی دارید و گره های زندگی تان زیاد است. ختم دستور + سوره زیاد شدن رزق و پول و مال را بخوانید. که ان شاء الله در کم ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را می گیرید.

,ختم برای روزی فراوان,ختم رزق و روزی,ختم برای روزی بی رنج,ختم برای روزی,ختم گشایش روزی,ختم واقعه برای روزی,ختم قرآن روزی یک صفحه شبکه یک,ختم برای رزق و روزی,ختم افزایش رزق و روزی,ختم مجرب رزق و روزی,ختم دعای رزق و روزی,ختم برای رزق و روزی زیاد,ختم واقعه برای رزق و روزی

ختم-و-دعای-روزی-زیاد ختم دستور + سوره زیاد شدن رزق و پول و مال

ختم دستور + سوره زیاد شدن رزق و پول و مال,ختم برای افزایش رزق و روزی,ختم مجرب برای رزق و روزی,,ختم برای گشایش روزی,ختم سوره واقعه برای رزق و روزی,دعای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروتمند شدن سریع صوتی,دعا ثروتمند شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعا جهت پولدار شدن سریع,دعای ثروتمند شدن در 6 روز,

ختم زیاد شدن پول توسعه مال

از مجربات شیخ مفید برای کسب رزق هفت مرتبه خواندن آیه ی ۱۹ سوره ی شوری «اللهُ لَطِیفٌ بِعِبادِهِ یَرزُقُ مَن یَشاءُ و هُوَ القَوِیُّ العَزِیزُ» و هفت مرتبه خواندن دعای «اللهُمَّ اَدِم نِعمَتکَ و الطُف بِنا فیما قَدَّرتَهُ عَلَینا»

بعضی از بزرگان گویند که ما مداومت نمودیم بر خواندن این اسماء شریف «یا قَوِیُّ یا غَنِیُّ یا وَلِیُّ یا وَفِی» به تعداد ۱۳۹۸ مرتبه و از برکت آن، دولت و ثروت است که به ما روی آورد؛ و نیز می گویند: هر گاه کسی در هر شب، ۱۱۵ مرتبه بگوید «یا علی یا کافی» همه امور او کفایت یابد، ان شاءالله.

اینم ببین:  دعا برای یافتن ثروت و پول سریع التاثیر و مجرب

برای وسعت رزق و دفع فقر پس از نماز صبح چهل روز، هفتاد مرتبه می خوانی:
«بسم الله الرحمن الرحیم ربِّ إنِّی لِمَا اَنزَلتَ إلیّ مِن خَیرٍ فقیرٍ»

اگر می‌خواهید روزی شما فراوان شود، این دعا را زیاد بخوانید. مثلاً اگر می‌خواهید ۱۱۰ مرتبه بخوانید، اول دعا و آخر آن یک مرتبه صلوات بفرستید: «اَللّهُمَّ أغنِنِی بِحَلالِکَ عَن حَرامِکَ وَ بِفَضلِکَ عَمَّن سِواکَ»

 

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *