آخرین خبرها

ختمی برای به دست آوردن مال و ثروت و افزایش برکت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به ختمی برای به دست آوردن مال و ثروت و افزایش برکت پرداخته ایم. برای کسب ثروت و مال فراوان و به دست آوردن روزی بسیار و افزایش رزق و برکت ختم و چله ی مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

C10574BD-D3EC-4584-81EA-316E12DC4941-300x189 ختمی برای به دست آوردن مال و ثروت و افزایش برکت

ختمی برای به دست آوردن مال و ثروت و افزایش برکت,ختم بسیار مجرب برای کسب ثروت و افزایش رزق و روزی و ادای قرض و دین,ختم مجرب برای کسب ثروت,ختم سریع الاجابه برای رزق و روزی,ختم سریع الاجابه ادای دین و قرض,ختم قوی و تضمینی برای کسب مال و ثروت

ختمی برای به دست آوردن مال و ثروت و افزایش برکت

سلام به همه عزیزان وقت همتون به خیر.دوستان عزیز در این پست چله ای رو برای شما عزیزان قرار میدم که باعث ثروت و افزایش روزی و ادای تمام قرض خواهد شد.همانطور که از امام صادق (ع) منقول است: هر کس این ختم را روز یا شبش بخواند خدا معیشت او را اصلاح فرماید و او را رزق وسیعی عنایت نماید.

آداب ختم:

این ختم همانند ختم های دیگه آدابی دارد که باید توجه کامل به آداب آن داشت

۱ – دائم الوضو بودن
۲ – در این چهل روز ترک نماز نکنید
۳- ترک گناه
۴ – باید نیت کنید و یتیمی را در نظر بگیرید و از این به بعد اول هر ماه مبلغی را به حسابش واریز کنید.حال میخواهد ماهی هزار تومان باشد یا ماهی یک میلیون. هر مبلغی که در وسع شما هست در ماه به حسابش واریز کنید.
۵-بعد از نماز صبح دو رکعت نماز گشایش بخوانید و ۷ بار ایه اول سوره فتح(بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا) را بخوانید.
این ۵ مورد آداب این ختم هستند که باید رعایت کنید.در غیر اینصورت نتیجه ای برای شما حاصل نخواهد داشت.

اینم ببین:  دعای رفع فقر تنگدستی مشکلات مالی و بدهی

شما به مدت۴۰روز باید روزی یک بار سوره زاریات را بخوانید کہ دقیقا۶۰آیه هست این سوره را در هر ساعت از روز که وقت دارید بخوانیدواگر میخواهید این ختم شما قوی تر نتیجه دهد سعی کنید بعد از یکی از نماز های یومیه بخوانید.

⑵خانم هائی که در عادت میوفتند در این چهل روز باید جلوی عادت خود را بگیرند در غیر این صورت ختم باطل میشود

⑶عمل جماع مشکلی نیست وفقط باید سریعا غسل نمود وآن را موکول به فردا نکرد که ختم باطل میشود
⑷از دیدن تصاویر مستهجن خود داری کنید

⑸بخشندگی و کمک به نیازمندان چاشنی و باروت این چله هست که بینهایت و خیلی قدرتمندبرای شما عمل میکندکه نتیجه این چله شمارا مورد تائید موکلین این سوره قرار میده ومهرقبولی را برای شما میزنند پس خواهشا همه موارد رعایت گردد.

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *