آخرین خبرها

حرز امام جواد (ع) موثرترین – دعای دفع بلا و گشایش کار

حرز امام جواد (ع) موثرترین – دعای دفع بلا و گشایش کار

در این پست از سایت دعا شفا حرز امام جواد (ع) موثرترین دعای دفع بلا و گشایش کار را قرار دادایم حرز امام جواد (ع) برای دفع بلا بسیار موثر است و توصیه فراوانی به همراه داشتن این حرز در همه حالات شده است. 

 

حرز امام جواد علیه السلام متن,حرز امام جواد علیه السلام متن کامل,حرز امام جواد علیه السلام صوتی,حرز امام جواد ع چیست,حرز امام جواد عالی,حرز امام جواد عکس,حرز امام جواد علیه السلام ,حرز امام جواد علیه السلام آیت الله بهجت,فواید حرز امام جواد علیه السلام,فواید حرز امام جواد برای ازدواج,فواید حرز امام جواد روی پوست آهو,فواید حرز امام جواد در خانه,فواید حرز امام جواد,خواص حرز امام جواد,خواص حرز امام جواد روی پوست آهو

حرز امام جواد (ع):

حرز امام جواد (ع) برای دفع بلا بسیار موثر است و توصیه فراوانی به همراه داشتن این حرز در همه حالات شده است. حرز امام جواد (ع) بسیار موثق است.معروف ترین حرز برای دفع بلایای زمینی و آسمانی حرز امام جواد (ع) است. امام جواد (ع) درباره این حرز می فرمایند: خود را به این دعا، حرز کن که اگر همه اهل زمین علیه تو قیام کنند، از همه آنها ایمن باشی.

 کاربرد حرز امام جواد (ع):

دفع شرور مردم و سلاطین و شیاطین و جنیان و غولان/حفظ از فریب و دشمنی و حیله/حفظ از جراحت و فساد و غرق شدن و هلاکت و شکست خوردن/حفظ آبرو/حفظ از قتل و انتقام و قطع شدن/حفظ از بیماری و ناخوشی و آزار/حفظ از فقر و گرسنگی و عطش/حفظ از وسوسه/حفظ از نقصان در دین و معیشت در زندگی/اسان شدن امورات/حرز امام جواد (ع) برای ابطال چشم زخم و باطل شدن سحر و طلسم و دفع جمیع بلایا بسیار موثر و مجرب است.

اینم ببین:  دعای سریع الاجابه طلب رزق و روزی عظیم و مجرب

آیت الله بهجت در مورد این حرز  می فرمایند:

 حرز امام جواد(ع)  باید به بازو بسته شود و خاصیت آن ( خصوصا برای باطل کردن سحر و طلسم) فقط در صورت بسته شدن به بازوست… برای دور کردن و دفع همه بلایا بهتر است که هم این حرز را بخوانید و هم با خود و در اتومبیل های خود نگهداری کنید تا از بلاها و تصادفات در امان بمانید. این حرز بر روی پوست اصل آهو ( در هر دو طرف پوست )با قلم نیم میلیمتری و با رعایت کلیه شرایط دعانویسی (به همراه غلاف نقره حکاکی شده) نگاشته میشود.

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره‌ی سیّد محمد سیّد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *